16 Nisan 2013 Salı

The Bane Chronicles #1 : What Really Happened in Peru


     Ölümcül Oyuncakların en sevilen karakterlerinden biri olan Magnus Bane'in artık kendi serisi var!!! Cassandra Clare ve iki yakın yazar arkadaşı Sarah Rees Brennan ve Maureen Johnson, on bölümden oluşacak e-book'un ilk bölümünü yayınladılar bile!
 
     Magnus Bane ile ilgili bilinmeyenlere ışık tutacak bu e-book yalnızca on bölümden oluşuyor ve en kötü yanı da bölümlerin ayda bir yayınlanıyor olması! Ölümcül Oyuncaklar'ın son kitabı City of Heavenly Fire çıkana kadar, yalnızca Aralık ayında iki bölüm yayınlanmak üzere, her ay bir bölüm yayınlanacak. Seri, 31 Aralık 2013'te son bölümünü yayınladıktan sonra son bulacak.
 
    
 
     E-book okumayı kendimi bildim bileli sevmem. Kitabı elime almaya, kitap okurken rahat edemeyip milyar kere pozisyon değiştirmeye, hatta kapağı çok güzel olanları gözümle taciz etmeye ve sayfaları psikopat gibi koklamaya alışığım çünkü. Ama bu sefer ingilizce olarak yayınlanıyor olmasını bile takmayıp okumak istiyordum. Bir de okumak için nereye tıklanacağını çözebilseydim ne güzel olacaktı!
 
     Buraya tıklayarak orjinal siteden tüm bölümlerin isimlerine bakabilirsiniz, ben buraya liste yapmaya üşeniyorum çünkü. İlgilenenler için bölümlerin kısaca özetleri de yine orjinal dilde var sitede.
 
     Bu arada ilk bölümü nereye sokmuşlarsa tebrik ederim. Tıklamadığım yer kalmadı ama açılmıyor?!?!?! Neyse, belki siz başarırsınız. Bana da haber verin de sorun bende miymiş, sitede mi öğreneyim :D (Sorun sitede olsun, sitede olsun lütfen sitede olsun) ♥