11 Nisan 2013 Perşembe

Liebster Blog Award #2

     Liebster Award'ı hatırlıyorsunuzdur, herkes birbirini aday gösteriyor falan filan. Kısaca özetlemek gerekirse; önce kendinizle ilgili 11 gerçeği söylüyorsunuz, sonra sizi aday gösteren blogger'ın 11 sorusunu yanıtlıyorsunuz, sonra kendiniz 11 blog aday gösteriyorsunuz ve sonunda aday gösterdiğiniz bloglara 11 soru hazırlıyorsunuz.
 
     Bunu ilk yaptığımda çok az kişinin bildiği bir blogun sahibiydim. Büyülü Kitaplık isteyen herkesi aday gösterdiğini söyleyince ben de yapmaya karar vermiştim. Aslında kişisel olarak aday gösterilmemiştim, ama isteyenler demişti ve ben istiyordum yani aday gösterilmiştim. (Evet, kendimi böyle avuttum -,-)
 
     Fakat şimdi gerçek bir adaylığım var, hu yeah! Sevgili Büyülü Ayraç beni mimlemiş!!! Büyülü Ayraç'a teşekkür ediyor ve nihayet Liebster şeysine başlıyorum.
 
 

KENDİMLE İLGİLİ 11 GERÇEK:

 
1) Hiç yerimde duramıyorum. Sürekli dans ediyorum veya tuhaf tuhaf hareketler yapıyorum :D
 
2) En ciddi ortamlarda dayanamayıp gülmeye başlarım.
 
3) Sağ bileğimde hiç çıkarmadığım mor bir bileklik var.
 
4) Sol omzumda nefret ettiğim, Amerika kıtasına benzeyen iğrenç bir doğum lekesi var. Neredeyse tüm omzumu ve sırtımın bir kısmını kaplıyor :(
 
5) Bu yaşımda hala sağımı solumu karıştırdığım için biri sağa/sola bak dediğinde kısa devre yapıyorum.
 
6) Arada başka tarzlar da dinlerim ama genelde rock müzik severim.
  
7) Sahillere bayılıyorum. Sahillerde yürüyüş yapmak, güneşin doğuşunu izlemek falan... çok tatlı geliyo bana.
 
8) 4 yıldır koyu bir Little Black Star'ım. Yani Avril Lavigne hayranı.
 
9) Bir keresinde kendimce kitap yazmaya çalışmıştım. Arkadaşlarım beğenmişti ama öyle tüm dünyanın beğeneceği türden şeylerden değildi. Sonra beğenmedim, tamamını sildim :D
 
10) Birisinin dış görünüşü, zevkleri, tercihleri yüzünden aşağılandığını görünce otomatik olarak savunmaya geçiyorum.
 
11) En sevmediğim huyum sinirlenince ağlamam sanırım. İnsanlar kırıldım, aşağılandım diye ağladığımı sanıyor ve ben onlara aslında kızdığımı anlatamıyorum. İğrenç bir his.
 
 
 

Büyülü Ayraç'ın 11 Sorusu:


1. Bu yaz neler yapmayı planlıyorsun?
 
Tüm gün "party hard" yapmayı ve evde olduğum günlerde de okul varken izleyemediğim tüm dizileri, filmleri izlemeyi, kitapları okumayı...

2. En sevdiğin erkek kitap karakteri kim?
Ohaa naptın? Şimdi Aiden, Seth, JACE, Maxon, WARNER, Tom, DEAMON, Cole, Jack, Chaol, Dorian, DAMON... Gel de seçim yap -_-

3. Şu sıralar takip ettiğin ve bize de önereceğin bir dizi var mı?
My Mad Fat Diary >>>
Dizideki herkeste İngiliz aksanı var o.O
Yalnız diziyi 6 bölüm yapıp 1 yıl ara verdiler ağağa -_-

4. En etkilendiğin söz hangisi?
Aslında daha vardır daha ama aklıma gelen bu:
"Bir insanın dış görünüşü eleştirmek, Tanrıyı eleştirmektir"

5. Kitapların son cümleleri sence nasıl olmalı?
"Oha lan noldu şimdi," dedirtecek, birkaç kez konrtol edip kitap gerçekten bitmiş mi diye baktıracak, yazara küfrettirecek kadar çarpıcı olmalıdır. Hem havada bitmelidir, hem de kaldığı yerden devam etmesi gerekmemelidir. Öyle bir cümleyle bitmelidir ki aynı anda hem hüzünlenelim, hem mutlu olalım, hem de içimize hani sanki kalbimiz eriyormuş gibi olan o duygu dolsun...
 
6. Senede kitap alışverişine ne kadar para harcarsın?
Hım... Şimdi, ayda 4-5 kitaptan yılda 48-60 kitap okudum ve hepsi ortalama 20 TL'ydi desem AMANIN! Napmışım ben? :D

7. İleri de nasıl bir hayat istiyorsun?
Ben, kardeşim ve en yakın arkadaşımız tüm dünyayı dolaşalım, yapmak istediğimiz her şeyi yapalım ve gençliğimizin tadını çıkaralım. Tek isteğim bu sanırım.

8. Sinemada en son hangi filmi izledin?
Percy Jackson ve Olimposlular - Şimşek Hırsızı. (Seni yerim Percy, tatlı olma Percy, yapma bunu Percy)

9. Evcil hayvanın olsa ismini ne koyardın, eğer varsa ismi ne?
Panda veya koala isterdim. İsim konusunda en ufak bir fikrim yok -_-

10. Odanda bir değişiklik yapsan bu ne olurdu?
Tavanımda gece parlayan yıldızlar veya galaksi resmi falan isterdim. Duvarları rocker şeyleriyle kaplardım. Gitarımı koyacak doğru dürüst bir yer olurdu. Kitaplığımın yeri değişirdi vs vs. Ah, bir değişiklik miydi? Pardon.

11. Şu an almak istediğin kitaplar hangileri?
Şimdilik almayı düşündüğüm değil de, kesin alacaklarım bunlar: Ölümcül Oyuncaklar, Büyü Ustası/Zehir Ustası, Eşleşme, Uyumsuz.
 
 
 

BENİM 11 SORUM:


1. Yaptığın en çılgınca şey neydi?
2. Bir kitap yazacak olsan neyle ilgili olurdu?
3. En sevdiğin yazar ve o yazardan okuduğun kitaplar?
4. En sevdiğin şarkının nakaratını yazar mısın?
5. Bir ünlüyle bir gün geçirecek olsan bu kişi kim olurdu?
6. Kitap okumak mı, film izlemek mi? Neden?
7. Hangi dizileri izliyorsun?
8. En beğendiğin kitap kapağını paylaşır mısın?
9. Süper kahraman olsaydın gücün ne olurdu?
10. "Herkes izlemeli" dediğin bir film?
11. En sevmediğin alışkanlığın?


 

ADAY GÖSTERDİĞİM 11 BLOG:

İşte beni en çok zorlayan madde... Liebster Award #1'de aday gösterdiğim kişiler dışında, sevdiğim blogların çoğu zaten defalarca kez aday gösterilmiş. Aynılarını aday göstermek tuhaf olurdu, sevmediğim blogları da aday göstermek istemiyorum... O yüzden bunu ilk yapışımdaki bloglardan aday gösterildiğini görmeyenler için hala devam ediyor, zaten sorular aynı :D