23 Nisan 2013 Salı

Cumartesi İlk 10: Favori Kapaklar

 
Sihirli Kitap'ta bu haftanın "Cumartesi İlk 10" etkinliği Cumartesi İlk 10: Favori Kapaklar! Eğlenceli göründü, biraz geç de kalsam yapmaya karar verdim.
 
İşte benim -sırasıyla olmasa da- en sevdiğim 10 kitap kapağı.
 
 
1. Kaçığın Kızı (Megan Shepherd):
 
Dex'in yeni kitaplarından. Henüz okuma fırsatı bulamasam da bence çok ilgi çekici ve konuyla uyumlu bir kapak. Özellikle yakından bakılınca göz ve çevresindeki ayrıntılar çok güzel.
 




2. Beni Seç (Kiera Cass):

Kitaplığımdaki en güzel kapaklardan bir tanesi. Özellikle mavi renginin tonunu ve hem de içerikle uyumunu çok beğeniyorum.
 



















3. Eşleşme (Ally Condie):

Bu seriye başlamak için can atıyorum. Kapakları da bence toplu olarak bakıldığında çok ilgi çekici. İlk kitabın kapağında kız bir fanusun içinde yaşıyor, ikincisinde fanusu kırıyor ve üçüncüsünde tamamen dışarı çıkıp özgürlüğüne kavuşuyor. İçerikle çok uyumlu kapaklar.


 
 
4. Safkan (Jennifer L. Armentrout):
 
Melez Sözleşmeleri serisinin kapaklarına aşığım. Ama nedense favorim bu oldu. Sanırım aşık olunası rengi yüzünden.
 
 
 
5. Küller Şehri (Cassandra Clare):
 
Ölümcül Oyuncaklar'ın ikincisi. Neden bilmiyorum ama bu kapağa bitiyorum. Özellikle kitabı elime aldığım anda okumak yerine saatlerce kapağa baktığım doğrudur. Elimde değil, gerçek hayatta daha da güzel.
 
 
 
6. Uyumsuz (Veronica Roth):
 
İşte okumak için fırsat kolladığım ama pek zaman bulamadığım bir başka kitap ve onun harika kapağı. Sizce de çok güzel değil mi?
 
 
 7. Gölgeler (Ilsa J. Bick):

 
Rengi gerçekte böyle görünmese de çok hoş bir kapak bence.
  
 
8. Mekanik Melek (Cassandra Clare):
 
Bende yok ama kapağı çok güzel. Özellikle arka plandaki şeyler falan.
 
 
 
9. Kaçış Adası (Marianne de Pierres):
 
Kapağını kitabın kendisinden daha çok sevdiğime uzun süre önce karar verdim. Serinin diğer kitaplarının (henüz sadece birincisi çevrildiyse de) kapakları da muhteşem.
 


 





















10. Fısıltı / Çığlık (Becca Fitzpartick)
 
Henüz okumadığım ve yorumunu yazamadığım bir seri. Neyse, bu seriden koyacağım kapağı çok düşündüm ama Fısıltı ve Çığlık arasında bir seçim yapamadım. Ben de ikisini birden seçtim.