7 Nisan 2013 Pazar

Liebster Blog Award

 
     Liebster Blog Award: 200'den az izleyicisi olan bloglara diğer bloggerların verdiği bir ödül. Seni aday gösteren blogun sorduğu 11 soruya cevap verip kendin hakkında 11 gerçeği söylüyorsun ve kendi aday gösterdiğin 11 bloga yönelttiğin 11 soruyla bitiriyorsun. Bu 11 aşkının nereden geldiğiyle ilgiliyse en ufak bir fikrim yok.

     Büyülü Kitaplık 'ın hazırladığı Liebster Blog Award Aday Listesi 'nde 11.aday kısmına "Yapmak isteyen her blog" yazmış. Tabii ki yeni bir blogger olduğum ve pek tanınmadığım için bildiğim kadarıyla beni aday gösteren yok. Ben de kendi kendimi aday göstererekten bu yazıyı yazmaya, ve sevdiğim bazı blogları aday göstermeye karar verdim.
 





"Kendimle İlgili 11 Gerçek"


1. Bir fobim var, ve emin olun, fobiler, fobisi olmayan insanların sandığı kadar basit şeyler değil ve fobisi olduğunu sanan çoğu insanınki aslında basit bir korku. Tabii size benimkinin ne olduğunu söylemeyeceğim.
 
2. Yeni olduğum ortamlarda gerilirim.
 
3. Yazarken, konuşurken olduğundan daha rahatım.

4. Bir ikiz kardeşim var. Ve görünüş olarak hiç benzemiyoruz.

5. Tanıdığım ve sevdiğim insanlara daha kolay öfkeleniyorum.

6. Arkadaşlarım arasında kendimi beğenmişliğim yüzünden bana alaycı bir şekilde "kraliçemiz" diye hitap ettikleri ve benim de öyleymiş gibi davrandığım bir dönem olmuştu. Bloğumun simgesi bu yüzden taç.

7. Yalnızken çok tuhaflaşıyorum. Bir keresinde yalnızım sanıp saçmalarken, fark ettim ki içeride bir kadın var ve bana tuhaf tuhaf bakıyor. Kendi kendime konuştuğumu anlamasın diye elimdeki hayali telefonla konuşmaya başladım ama bunu da fark etti. Tuhaftı.

8. Kafamda farklı versiyonlarımın yaşadığı farklı hayali dünyalarım var ve canım sıkıldıkça onlar için senaryo yazıyorum.

9. Öldüklerinde çok üzüldüğüm için evde bitki yetiştirmiyorum. Çiçeklerin hediye olarak verilmesine de karşıyım.

10. Çok ciddiye aldığım bir "Ölmeden Önce Yapılacak Yüz Şey" listem var ama madde sayısı yüzden fazla.

11. Şu ana kadar 11 hayvan besledim.




 "Büyülü Kitaplık'ın Soruları ve Yanıtlarım"

 
1. Yapmak istediğin ama çekingenliğinden yapamadığın bir şey var mı? Varsa bu "şey" ne?
Vlog yapmak.
 
2. Kitap okurken en çok ne eşlik eder sana? (Atıştırmalıklar, müzik vs.)
Müzik, bolca müzik. Bazen kitaba uygun şarkı seçiyorum ve o kitabı okurken o şarkıyı dinliyorum.
 
3. Seri kitapları mı? Tek kitaplar mı?
Kesinlikle seri. Tek kitaplardan daha uzun süre etkisi kalıyor. Ayrıca daha uzun sürüyor.
 
4. Sevdiğin bir kitaptan, sevdiğin bir alıntıyı bizimle paylaşır mısın?
 “Dikkatimi dağıtmayı bırak, Kedicik. Bahsime geri dönelim. Yılbaşına kadar bana çılgınca, sırılsıklam, geri dönülemez ve karşı konulamaz bir şekilde âşık olduğunu itiraf etmiş olacaksın.”
 
Hayretten kahkaham boğazıma takılıp kaldı.
 “Bir de, beni hayal ediyorsun.” Kolumu bıraktı, kollarını kavuşturup tek kaşını kaldırdı. “Bahse varım bunu da itiraf edeceksin. Hatta muhtemelen bana ismimin etrafına kalpler çizdiğin defterini bile göstereceksin...”
Oniks'ten. Aklıma gelen ilk şeydi.
 
5. Bir fobini söyler misin?
Az önce bunu açıklamıştım.
 
6. Etkisinden uzun süre çıkamadığım film?
Harry Potter ve Ölüm Yadigarları 2.
 
7. Hiç Stephen King kitabı okudun mu? Okuduysan ne/ler?
Hayır, ama okumak istiyorum.
 
8. Çevrilmesini delice istediğin bir kitap?
Apollyon. Hem de hemen!
 
9. En çok nerede kitap okursun/nereyi tercih edersin?
Odamda, çünkü sessiz oluyor. İçeri dalan birileri olmadıkça yani.
 
10. Yarım bıraktığın bir kitap?
Genelde aylar sürse de bitirmek için kendimi zorluyorum.
 
11. En sevdiğin renk?
Siyah ve kırmızı.

"Benim Hazırladığım 11 Soru"

1. Yaptığın en çılgınca şey neydi?
2. Bir kitap yazacak olsan neyle ilgili olurdu?
3. En sevdiğin yazar ve o yazardan okuduğun kitaplar?
4. En sevdiğin şarkının nakaratı?
5. Bir ünlüyle bir gün geçirecek olsan bu kişi kim olurdu?
6. Kitap okumak mı, film izlemek mi? Neden?
7. Hangi dizileri izliyorsun?
8. En beğendiğin kitap kapağını paylaşır mısın?
9. Süper kahraman olsaydın gücün ne olurdu?
10. "Herkes izlemeli" dediğin bir film?
11. En sevmediğin alışkanlığın?


"Benim Aday Gösterdiğim 11 Blog"