29 Nisan 2013 Pazartesi

Kitap Yorumu Yazmaya Üşenen Blogger'dan Seçmeler

     Selam :D Evet evet, yine ben. Birkaç şeyi açıklığa kavuşturmak istedim:
     Öncelikle, Yerkara ve Oniks'i okudum ama ikisinin de yorumunu yazmaya feci üşeniyorum.
     İkinci olarak, Ölümcül Oyuncaklar'a başlamıştım geçenlerde (Team Jace!). Yakında yorumunu yazmayı umuyorum -_-
     Üçüncü olarak, sağ tarafta en üstlerdeki yeni gadget'a bakın. OBUR KİTAPLIK'I BLOGLOVIN'E BAĞLADIM. (Nasıl yapacağımı çözene kadar haftalarca uğraştım, sonra aklıma Bloglovin'deki yardım tuşuna basmak geldi, dahice.)
     Bu saçma yazıyı okuduysanız zamanınızı harcadınız. Kitap yorumu yazmaya üşendiğim için sizi oyalama çabam aslında bu. Yarın üşenmezsem Oniks'in yorumunu yazarım.
     Cidden, hala okuyan var mı? Çok saçmaladım çünkü, biliyorum. Neyse, yakında görüşürüz.