8 Ağustos 2013 Perşembe

Sarılmak İsteyenler Sıraya Geçsin :')

     25 Temmuz'dan beri ortalıkta görünmediğimi fark etmişsinizdir sanırım (fark etmediler), eminim çok özlemişsinizdir beni (yokluğunun farkında bile değildiler). Aslında tatildeydim ve o sırada otomatik olarak paylaşılması için birkaç kitap yorumu ayarlamıştım ama olmamış, o yüzden sürekli bloguma bakıp "Bu kız nerelere gitti?" diye endişelendiğinizi (öyle bir şey yapmadı kimse) biliyorum. Sarılmak isteyenler sıraya geçsin :')
 
     Siz yokluğumu fark edin ya da etmeyin, ben blogumu çok özlemişim :'). Dün gece gelir gelmez Kontrol Paneli'nde gezinip birkaç blog yazısı falan okudum, sonra bu yazıyı yazmaya çalıştım ama 18 saattir falan uyanık olduğum için tek kelime yazamadan, Tutkulu Notalar'a sarılarak sızmışım (Kardeşim elimden alıp kitaplığa koymuş hatta o.O).
 
Dün gece uyuyakalmadan önceki halim:
 












     Peki. Buralarda olmadığım süre içerisinde neler yaptım? Elit, Opal ve Aynı Yıldızın Altında bitti. Beni Bırakma'ya başlandı ama birkaç bölüm sonra sıkılınca daha sonra okumak üzere kitaplığa gönderildi. Zehir Ustası'yla Büyü Ustası'nı çok önceden bitirip de yorumlarını yazmıştım ve otomatik olarak yayınlamaya ayarlamıştım ama yayınlanmadı (yayınlayamadım değil, o yayınlanmadı). Bu arada hala Tutkulu Notalar'ı okuyorum: Kitabın kendisi çok hoş ama cinsellikle dolu olan yerleri gereksiz derecede uzatılmış ve abartılmış.
 
     Bir de aylar aylar aylar öncesinde okuduğum Tanrı var ama kitap Buse'de (bir ara bahsettiğim, kitaplarımı verdiğim tek kişi olan en iyi arkadaşım :P) olduğu için hala yorumunu yazamıyorum. Biraz da üşengeçlik var ama bundan bahsetmek istemiyorum -_-
 
     Sonuç: Bugün -her ne kadar üşensem de- yazabildiğim kadar kitap yorumu yazıp üst üste yayınlamayı planlıyorum. Takipte kalın :D.

(Final için el sallayan gif aradım ama bulamadım, tamam, el sallıyorum ve gidiyorum)