8 Ağustos 2013 Perşembe

Cumartesi İlk 10: Başlamak İstediğin Seriler


     Çok sevdiğim ve bir gelenek haline getirdiğim Cumartesi İlk 10 etkinliğinin bir haftasını, tatile çıkmış olduğum için kaçırdığımı fark ettim. Bu haftanınkisi çok eğlenceli olduğundan, 5 gün gecikmiş olsam da ve başlamak istediğim yüzlerce seri olsa da 10 taneye indirdim ve işte en çok başlamak istediğim 10 seri...

1. Percy Jackson ve Olimposlular Serisi - Rick Riordan (Okunacaklar Listem'in uzunluğunu görseniz neden bu kadar beğenilen bir seriyi sürekli ertelediğimi de anlarsınız.)

2. Olimpos Kahramanları Serisi - Rick Riordan (Ben niye çok beğenilen serileri hep geriden takip ediyorum acaba?)

3. Cehennem Makineleri Serisi - Cassandra Clare (Ölümcül Oyuncaklar'ın yan serisi, Cassie alışveriş listesi yazsa yine okurum.)

4. Mercy Falls Kurtları Serisi - Maggie Stiefvater (İlk kitabını Türkçe, diğer ikisini İngilizce okumayı planladığım bir üçleme.)

5. Evrenin Ötesi Serisi - Beth Revis (Konusu çok güzeldi, ayrıca benim Doctor Who'yla başlayan bir uzay takıntım vardır ^^.)

6. Yaşlı Adamın Savaşı Serisi - John Scalzi (Hep 16-30 yaş aralığındaki karakterleri okuduğum için bir farklılık olabilir.)

7. Lanet İşleyiciler Serisi - Holly Black (Uzun süredir aklımda ama hep erteliyorum.)

8. Maximum Ride Serisi - James Patterson (Büyülü Kitaplık'tan Buse'nin aklıma soktuğu bir seri *.*)

9. Geri Dönenler Serisi - Amy Plum (Hala başlamadığım için utandığım bir başka seri.)

10. Duman ve Kemiğin Kızı Serisi - Laini Taylor (Konusunu yarım yamalak bilsem de çok güzel bir kitaba benziyor.)