10 Ağustos 2013 Cumartesi

Cumartesi İlk 10: En Sevdiğim Karakterler

 
 
     Bu haftanın Cumartesi İlk 10 konusunu görünce "E hönk ama?!" diye kaldığım doğrudur. En sevdiğim sert karakterler, kadın karakterler, kötü karakterler falan sorulsa seçmek daha kolay olurdu, ama sadece en sevdiğim karakteri daha önceden hiç düşünmedim bile. O yüzden listemin sırası karışıktır -aslında her zaman listelerimi karışık yapıyorum çünkü sıraya koyamayacak kadar üşengecim :S.
 
1. Alex - Küller Üçlemesi:
Monsters bir türlü çıkmadığı için seriyi unuttum resmen. Ama çok sevdiğim asi, sert ve hazırcevap kadın karakterlerden olduğunu ve listeye koymak isteyeceğimi hatırlıyorum. Ben en iyisi bir ara ilk iki kitabı tekrar okuyayım.
 
2. Jace Lightwood - Ölümcül Oyuncaklar Serisi:
Hazırcevap, sert, asi, alaycı (belki biraz fazla alaycı)... Çok seviyorum. ^^
 
3. Clarissa Morgenstern - Ölümcül Oyuncaklar Serisi:
Aklıma gelmişken onu da yazayım dedim, tam olarak sert kadın tanımına uymadığı gibi kadın tanımına da uymayan, ama yine de iyi dövüşen, kızıl saçlı yeşil gözlü (hep öyle bir görüntü istemişimdir) kızımız. Clary'nin savaşlardan birinde bakire öleceğini düşünmüşündür hep.
 
4. Katniss Everdeen - Açlık Oyunları Serisi:
Fark ettiniz mi bilmiyorum ama Cumartesi İlk 10'larda herkesin aklına gelebilecek karakterler veya yazarlardan hep kaçınırım. Ama birazdan sevdiğim ve kendime yakın hissettiğim tüm kadın karakterleri sıralayacağım, Katniss'e ihanet etmiş gibi hissetmek istemediğimden onu da yazdım.
 
5. Celaena Sardothien - Cam Şato Serisi:
Gördüğünden daha fazla ilgiyi hak eden bir kitabın, sarı saçlı, acımasız, ölümcül ve ilk adındaki "e" ve "a"ların hangi sırayla yazıldığını sürekli karıştırdığım baş karakteri. Kitap kurdu ve müzik hastası, psikopat katil (Çok benziyoruz yani).
 
6. Katy Swartz - Lux Serisi:
Kitap. Bloggerı. (Ayrıca Daemon'a neredeyse karşı koyabilmesini takdir ediyorum.)
 
7. Eric Sticks - Günahkarlar Turnede Serisi:
Eric Sticks - davul. Üç bas davul, on dört zil. Kusursuz bir ritimle çalıyor. Kitap henüz bitmedi ama sanırım gruptaki en sevdiğim karakter Eric oldu. Zaten bateristlere ve gitaristlere zaafım var.
 
8. Simon - Ölümcül Oyuncaklar Serisi:
Ölümcül Oyuncaklar'dan üç karakter yazmışım, aslında elimde olsa Isabelle'i, Magnus'u, hatta Sebastian'ı ve hatta Başkan Miyav'ı bile yazarım ama kendimi tutuyorum :D.  Neyse, hep Simon gibi bir arkadaş istemişimdir. Çook tatlığğ.
 
9. Caleb - Melez Sözleşmeleri Serisi:
*SPOILER*
Böyle bir karakteri öldürdüğü için Jen'i asla affetmeyeceğim. Hatta intikam amaçlı olarak günümüzün en sevilen gençlik romanını yazıp, içindeki her karakteri de birbirinden mükemmel yapıp, hepsini teker teker öldüreceğim, en son da baş karakter ölecek. Sonra bunu Jen'e okutup "Bir zamanlar çok sevdiği bir karakter ölen ama gururlu bir genç vardı..." diye başlayacağım. En sonunda konuşma şuraya gelecek: "X ölmedi de." "Öldü." "Ölmedi de." "Öldü." "Ölmedi de ulen." "Ölmedi." "Yalaan söylüyorsuuun." Ama sonra tokat atmak yerine önümde diz çöküp ağlayacak...
 
10. Magnus Bane - Ölümcül Oyuncaklar Serisi ve Cehennem Makineleri Serisi ve Bane Günceleri Serisi:
Ölümcül Oyuncaklar'dan başkasını yazmamak için kendimi çok tuttum ama Magnus yazılmaz mı şimdi? -_- Hem sadece Ölümcül Oyuncaklar'da değil, üç seride falan var herif. Öhöm, neyse, sevgili olarak zorlu bir tip ama arkadaş olarak feci eğlenceli olabilir.