25 Mayıs 2013 Cumartesi

Bir Şeyler...

Selam arkadaşlar. Yine bir "Kitap Yorumu Yayınlayana Kadar Okuyucuları Oyalama Makalesi" ile karşınızdayım.

Size biraz şu sıralardaki kitap okuma şeylerimden bahsedeceğim. Evet, doğru duydunuz, kitap okuma şeylerim.

Hım... Önce yazın okuyacağımı söylediğim halde Cehennem adlı hediye gelen kitabı okudum, sonra Küller Şehri'ni erteledim de erteledim, sonra Uyumsuz'u listemde iyice gerilere attım, size bahsettiğim "özel sürpriz"imi bir türlü açıklamadım...

Sonuç olarak hala Küller Şehri'ni okuyorum. Şu sıralar ciddi bir kitap okuma sorunum var. Hemen dikkatim dağılıveriyor. Lanet okullar kapandığında daha fazla post yayınlayacağım.

Neyse, Yerkara ve Tanrı kitaplarını okuduğum halde uzun süredir yorumlarını yazmayı erteliyordum. Belki bir ara onların yorumlarını yazarım. Şimdilik görüşürüz.