5 Mayıs 2013 Pazar

KİTAP TANITIMLARI: Fırsatçı, Füzyon, Senden Önce Ben

     Sanırım yayınevleri daha önümde uzun bir okunacaklar listesi olduğunu biliyorlar da birleşip bana inat daha çok kitap çıkarıyorlar. Yeni kitapları mı almalıyım, aylardır "beni al" diye bağıran bebeklerimi mi? Lanet olsun!!!

     Sonuç olarak, bu ay çok güzel kitaplar çıktı/çıkacak. Ben de onları size tanıtayım dedim ama kim uğraşır hepsiyle di mi? Bu yüzden kendimce çekiliş gibi bir şey yaptım ve şanslı üç kitabı size tanıtıyorum.


Kitap Adı: Fırsatçı
Özgün Adı: The Opportunist

Seri: Love Me With Lies #1
Yazarı: Tarryn Fisher
Çevirmeni:
Meltem Türkmen
Yayınevi: Aspendos
Türkiye Yayın Tarihi: Mayıs 2013
Sayfa Sayısı: 316
Piyasa Fiyatı: 18.00 TL
Goodreads: 4,26




Kalbini sadece bir kez verebilirsin; ondan sonraki her şey ilk aşkının peşinden gelir.
Her fırsattan istifade etmesiyle bilinen sivri dilli Olivia Kaspen, akılsızca çekip gitmesine izin verdiği eski erkek arkadaşı Caleb Drake ile şans eseri karşılaşınca kendisini ilk aşkıyla ikinci bir şans isterken bulur.

Caleb’ın hafızasını kaybettiğini öğrenen Olivia, onu geri kazanmak için ne kadar ileri gidebileceğine karar vermelidir. Ancak gerçek kimliğini ve kötü geçmişlerini gizli tutmaya çalışan Olivia'nın en büyük engeli Caleb'ın kurnaz yeni kız arkadaşı, Leah Smith'tir.

Böylece bu iki hırslı kadın arasında kendilerini hatırlamayan bir adamı elde etmek için girdikleri vahşi bir mücadele başlar. Ama çok geçmeden Olivia, bir zamanlar kendisinin olanı almak için savaşırken yalanlarının sonuçlarıyla yüzleşmek zorunda kalır.

Peki, aşk her şeyi affeder mi?


Uhm.... Konusu kulağa ilginç geliyor. Ama benlik değil. Ben aksiyon istiyorum, kan dökülsün istiyorum. Yine de bu türün meraklıları için oldukça güzel bir kitap.



Kitap Adı: Füzyon
Özgün Adı: Fuse

Seri: Pure #2
Yazarı: Julianna Baggott
Çevirmeni:
Belgin Selen Haktanır
Yayınevi: DEX
Türkiye Yayın Tarihi: Mayıs 2013
Sayfa Sayısı: 468
Piyasa Fiyatı: 25.00 TL
Goodreads: 4,13

"Talebimizi reddederseniz, rehineleri öldürecegiz..."

Kıyamet günü gelip de İnfilaklar yaşandıgında,
Kubbedekiler güvendeydi. Hayatta kalan dışarıdaki perişanlar, külün ve dumanın ortasında yaşam savaşı verirken, Pürler sırça köşklerinde yara almadan hayatlarına devam etmişti.

Şimdiyse Pürlerin önderi Willux oğlunu geri almak adına hayatta kalanlara karşı korkunç bir saldırı düzenliyor. Ona karşı mücadele etmek için küçük bir grup biraraya geliyor: savaşçı Lyda, devrimci Bradwell, muhafız El Capitan ve gizemli geçmişi peşini bir türlü bırakmayan Pressia, Evveliyata dair bir dizi şifreli ipucunu çözüp hayatta kalanları kurtarmaya çalışıyor.

Füzyon, geleceklerini kurtarmak ve dünyanın kaderini degiştirmek için mücadele eden insanların nefes kesen hikâyesi.

Grotesk bir anarşinin hüküm sürdügü bir dünyayı anlatan post-apokaliptik seri, Pürden sonra, Füzyon ile okurunu bambaşka korkularla yüzleştiriyor.

"Oğlumuzu istiyoruz."

"Baggott, vahşetten, kara mizahtan ve iyi yazılmış güçlü diyaloglardan başarılı bir alt tür yaratmış ."
Publishers Weekly

Pür kitabının ikincisi sonunda çıktı! D&R'ın sitesinden hemen şimdi sipariş edebiliyorsunuz. Distopyanın dibine vurmuş, işlerin iyice çığrından çıkmış olduğu bir kitap. Ama bu da benlik değil. Benim distopya sınırım Ashes Trilogy'de bitiyor -benimki bile -_-




Kitap Adı: Senden Önce Ben
ÖzgünAdı: Me Before You

Yazarı: Jojo Moyes
Çevirmeni: Ayşe Görür

Yayınevi: Pegasus
Türkiye Yayın Tarihi: Mayıs 2013
Sayfa Sayısı: 480
Piyasa Fiyatı: 25.00 TL
Goodreads: 4,34



Birbirlerine aşktan başka verecek hiçbir şeyleri yoktu…

Yaşamın ince detayları Lou’dan sorulur. Otobüs durağıyla ev arasında kaç adım var? Çalıştığı kafeye gelip gidenler nasıl bir hayat yaşıyor? Parlak yeşil elbisenin altına ne renk külotlu çorap giyilir? Onda bu soruların hepsinin cevabı var. Kolayca mutlu olabildiği küçücük dünyasında bilmediği tek şey hayatın çok daha karmaşı
k soru ve cevaplarla dolu olduğu…

Geçirdiği motosiklet kazasıyla hayatı altüst olan Will uzun süredir karmaşık sorularla meşgul. Bu hayatta diğer insanları mutlu eden küçük şeyler ona biraz olsun keyif vermiyor. Çevresindeki tüm renkler birden griye dönmüş ve böyle bir umutsuzluk içindeyken yapabileceği tek şeyin hayatını sonlandırmak olduğunu düşünüyor.

Peki, asık suratlı, aksi ve geçimsiz Will, Lou’nun rengârenk yaşamıyla karşılaşırsa neler olur?

Mucizelere inanmıyorsanız durup bir kez daha düşünün…

Hep beni aşan kitapları seçmişim ama olsun, belki seven vardır. Konusu sadece aşk olan, fantastik veya en azından eğlenceli şeylerin katılmadığı kitapları sevmiyorum. Romantizm, kitap okurken ağlamak falan hiç benlik değil. Fakat türün hayranları için oldukça duygusal bir şeye benziyor. Falan filan.