20 Mayıs 2013 Pazartesi

Cumartesi İlk 10: Yazın Okumayı Planladığın Kitaplar

 
 
     Bir gelenek olarak sürdürdüğüm ve başladığından beri zevkle katıldığım bir etkinlik olur kendisi. Fakat bu hafta ne yazık ki Sihirli Kitap'ın etkinliğine biraz geç kaldım. Söylemiştim ya hani, şu sıralar size bir sürpriz hazırladığımı. Kitap okumak için bile vaktim yok :( Ama en kısa zamanda (mümkünse gelecek hafta, sınavlarım bitince) eskisi gibi her gün post yayınlamaya başlayacağım. Ay dur, konuyu dağıttım yine :D Neyse, bakalım yazın en çok okumak istediklerim nelermiş?
 
     1. Uyumsuz (Veronica Roth):
 Şu anda "Kitaplığımda Bana Yavru Köpek Bakışı Atıp, Okunmayı Bekleyen Kitaplar Listesi"nde üçüncü sırada. Ama ben bu hızla gidersem yazın anca başlarım.
 
     2. Elit (Kiera Cass):
 DEX bizi çok bekletmedi ve The Elite'in Haziran ayında çıkmak üzere yayına hazırlandığını duyurdu geçenlerde! Peki ben ne yapıcam, hadi tahmin edin ne yapıcam? Çıkar çıkmaz alıp okucam tabii.
 
     3. Final (Becca Fitzpatrick):
 Bazı serilere tüm kitapları çıktıktan sonra başlıyorum ki olayları unutmayayım. Çünkü birer yıl arayla çıkan kitaplarda çok karşılaşıyorum bu olayla maalesef :( Bu seride de aynı durum söz konusu. Ama bir türlü şu son kitabı okuyamadım, malım ben. Yaza kaldı artık -,-
(Final'i de okuyunca dört kitabın toplu yorumu gelecek, tek tek yazmakla uğraşmak istemiyorum o.O)
 
     4. Eşleşme (Ally Condie):
 Çıktığından beri almak istiyorum bu kitabı. Ama önümde çok ama çok (gerçekten çok) uzun bir okunacaklar listesi varken bu pek mümkün olmadı. Yazın okurum artık -,-
 
     5. Camlar Şehri (Cassandra Clare):
 Küller Şehri'ni yaz gelmeden bitirebilirim (şu son zamanlarda gelen üşengeçliğimden kurtulursam) ama Camlar Şehri'ne geçebileceğimi hiç sanmıyorum. İkisinin arasına Uyumsuz'u koydum zaten *-*
 
     6. Mekanik Melek (Cassandra Clare):
 Aramızda o kadar çok kitap var ki aşkımla... Ama hakkında çok olumlu eleştriler duydum, o yüzden çekilin yolumdan biçler, Mekanik Melek'ime gidiyorum. ♥
 
     7. Cehennem (Linda Howard):
 Okutan Günler Blog Turu incelemişti bu kitabı geçenlerde. Benim aklıma taktılar, öyle ki canımı acıtmaya başladı. Sonra bilin bakalım ne oldu? 486, tekrar ediyorum 486 girişin yapıldığı çekilişlerinde Cehennem'i kazanan üç şanslı kişiden biri oldum :))) Henüz elime ulaşmasa da çok mutlu oldum ama neyse, sonuç olarak bu da yaza kaldı.
 
     8. Zehir Ustası/Büyü Ustası (Maria V. Snyder):
 Bu yaz serinin iki kitabını da okuma kararı aldım :D Kardeşim ilk kitabın birazını okumuş da böyle işkence falan var dedi hoşuma gitti. En son ciddi anlamda işkenceyi Gölgeler'de, Peter karakterinde görmüştüm. Adama yiyecek olarak sadece İNSAN ETİ verdiler ve ye ya da öl dediler çok hoşuma gitti ♥_♥ Bunu da merak ediyorum.
 
     9. Ölümcül Merhamet (Robin LaFevers):
 İlk başta beni çeken adı ve kapağı oldu. Sonra da arka kapak yazısı. Sonra da birkaç blogger'ın yaptığı yorumlar. Feci merak ediyorum, ama tahmin edin ne var? Bundan önce okumak istediğim dünya kadar kitap var! İzlenecek film/diziler, okunacak kitaplar, yazılacak yorumlar... Keşke yaz sonsuza kadar sürse :(
 
     10. Destroy Me (Tahereh Mafi):
 Bana Dokunma'yı hepiniz hatırlarsınız, di mi? DEX etiketiyle çıkan ve neredeyse bir yıldır ikincisini beklediğimiz (birincisini unutmaya başlıyorum) çok güzel bir kitap. Çoğu kişinin aksine Team Adam değil Team Warner'ım ve Warner'ın gözünden anlatılan bu ara kitabın çevrilmesini çok istemiştim. Çevirmiyorlar anladığım kadarıyla. O yüzden bu yaz İngilizce olarak okumayı deneyeceğim :D