11 Mayıs 2013 Cumartesi

Cumartesi İlk 10: Adaya Düşsen Yanında Olmasını İsteyeceğin Kitaplar

 
     Sihirli Kitap 'ın yeni Cumartesi İlk 10 etkinliği ile karşınızdayım. Bu dördüncü seferim, sanırım ilk kez herhangi bir şeyi hiç aksatmadan yapıyorum, heyoo! Klasik "konuya girmeden önceki saçma açıklama" bölümüme katlandığınız için teşekkürler. Okumaya başlayabilirsiniz.
 
1. Harry Potter ve Zümrüdüanka Yoldaşlığı (J.K. Rowling):
Harry Potter serisine aşığım. Ama bunu seçmemin asıl nedeni aralarından en kalını olması. Adaya düşsem canım sıkılır, kalın bir şeyler isterim, di mi?
 
2. Final (Becca Fitzpatrick):
Henüz başlamadım. Zaten o yüzden size "Hush Hush serisi bitince toplu yorum gelecek, tek tek yorum yazamam" tripleri atıyorum ya. Bir bitiremedim şu güzelim seriyi, ayıp. Ha, ne diyorduk? Evet, o yalnızlıkta bir Patch fena gelmezdi doğrusu.
 
3. Açlık Oyunları (Suzanne Collins):
Hayatta kalmak, savaş, bunun gibi şeyler... Ne bileyim adada ihtiyacım olurdu... Olmaz mıydı?.. Saçmaladım yine -_-
 
4. Kemikler Şehri (Cassandra Clare):
Yeni okuduğum ve zaman bulursam zilyon kere yeniden okuyabileceğim bir kitap. Adada Jace olmadan ne yaparım ben?!
 
5. Küller (Ilsa J. Bick):
İkincisi olan Gölgeler daha uzun, ama birinci kitabın tadı bir başkaydı. Sanırım ada da distopya okuyup kendi kendimi halimin iyi olduğuna ikna edebileceğim türden bir yer olurdu zaten.
 
6. Mekanik Melek (Cassandra Clare):
Sürekli almayı unuttuğum kitap :( Ölümcül Oyuncaklar'ın yan serisi. Hakkında o kadar olumlu eleştri duyduktan sonra Mekanik Melek'i okumadan bir adaya düşsem intihar ederdim. Gölge Avcıları'nın olduğu hiçbir şey kötü değildir! ♥
 
7. Oniks (Jennifer L. Armentrout):
Adada Daemon ve Kedicik'in eğlenceli diyaloglarını özlemicem mi sanıyorsunuz ha? Benim kalbim yok mu? Şeytanlar, pislikler! Gidin başımdan... ve beni Oniks'le yalnız bırakın!
 
8. Tanrı (Jennifer L. Armentrout):
Jen'in anlatımını feci iyi. Tanrı'da da olaylar ve duygular o kadar iyi yansıtılmıştı ve aksiyon o kadar yüksekti ki bu kitap olmadan bir adaya düşmem imkansız! (Evet, Tanrı da okuduğum halde henüz yorumunu yazmadıklarım arasında.)

9. Uyumsuz (Veronica Roth):
Arkadaşımdan ödünç aldığım kitaplar bitmeden başlamayacağıma dair bir karar almıştım ama emin olun ki içten içe kuduruyorum. Uyumsuz'un olmadığı bir dünya mı? HAYIR.

10. Cam Şato (Sarah J. Maas):
Celaena Sardothien gibi bir karakterin yardımı olmadan bir adada kalmak? Cık cık.