4 Mayıs 2013 Cumartesi

Cumartesi İlk 10: En Kaliteli Kitap Blogları



     Sihirli Kitap'ın yapmadan duramadığım "Cumartesi İlk 10" etkinliklerinde bu hafta en kaliteli blogları yazıyoruz. Sıralama yapmakta pek iyi olmadığım ve bununla uğraşamayacak kadar üşengeç olduğum düşünüldüğünde, bu hafta da sadece İlk 10'umu yazacağım ama sırayla değil :D

İngilizce kitapları daha çevrilmeden okuyabilmesiyle (İngilizcem iyi olsa da ben bunu yapmaya üşeniyorum) kıskançlıktan kudurmamı sağlayan, çok da güzel kitap yorumlayan bir blogger'ın bloğu. Geniş bir hayal gücü olması ve yazar olmayı hayal etmesiyle kendime benzettiğim için de blogger'ı ve bloğunu ayrıca bir seviyorum.

Samimiyetin dibine vurmuş, tatlılıktan ölecek türden güzel kitap yorumları yapıyor. BloG-TwinS şeysinde Tuğçe'nin Kitaplığı ile yaptığı söyleşi tarzı yorumlara ölüyorum zaten. Bu kadar içten olunabilirdi ancak.

Hazır az önce ondan bahsetmişken unutmadan yazayım dedim. Tuğçe'nin Kitaplığı'nı BloG-TwinS sayesinde tanıdım. İyi bir edebiyat dili var ve yorumları da eğlenceli.

     4. Sihirli Kitap:
"Cumartesi İlk 10" gibi bir sürü eğlenceli etkinliğin yaratıcısı. Sırf yaranmak için falan yazmıyorum, cidden kaliteli bir blog. Sanırım en iyisi de kitap yorumlarını kısa ve öz yapması (ben oradan girer buradan çıkar, lafı sürekli kendi hayatıma getirir, her paragrafa "neyse" diye başlar ve saçmalarım). :D

     5. Saklama Kabı:
Etkinlikleriyle ve DEX şöleniyle ünlüdür kendisi. Sanırım bu bloğu sevme nedenlerimden biri de DEX olayı. Çünkü bende de son zamanlarda bir DEX bağımlılığı başladı fark ettiyseniz.

     6. Büyülü Kitaplık:
İlk takip ettiğim bloglardan biriydi. Hatta Büyülü Kitaplık'tan duyup da okuma kararı aldığım kitaplar bile oldu (bakınız; Maximum Ride, ama daha başlamadım) :D Acayip eğlenceli kitap yorumları olduğunu da unutmayalım.

     7. Y O R U M B A Z :
Çok eğlenceli ve güldürücü kitap yorumları yazan bir blog. ÜKG Blog Turu'nun da bir parçası!

     8. Kitab-ı Sevda:
ÜKG'nin bir diğer üyesi. Cidden eğlenceli kitap yorumları yazıyor. Kitap zevki de iyi. Falan filan.

     9. Deniz'in Yorum Durağı:
Kitap yorumları, kitap zevki, bad boy sevgisi gibi birçok yandan sevdiğim özellikleri olan bir kızın bloğu.

     10. Büyülü Ayraç:
Kitap zevkine güvendiğim bir başka blogger. Kitap yorumlarını okumayı da seviyorum.

Eveet, bunlar aklıma gelenler. KESİNLİKLE, %100 ve MUTLAKA (anlamışlardır, sus artık) unuttuğum bloglar var biliyorum.  Beni affedin...












Neyse, hoşça kalın...