8 Haziran 2014 Pazar

Çifte Mim *-*

(Bu sefer resim çok da alakasız değil. Kabul edin.)
 
Gölgeleri Kovalamak tarafından mimlenmişim -yine! Mimleri ve diğer tüm etkinlikimsileri sevdiğimi artık biliyorsunuzdur, o yüzden teşekkürler! Bu sefer iki ayrı mim var, ya da iki aşamalı tek bir mim (Bakış açısı, bayanlar baylar, bakış açısı).
 
NOT: "Çifte Mim" başlığını İki Kızın Kitaplığı'ndan çaldım çünkü aklıma saçma olmayan başlık gelmedi. Benim yaratıcılığımın da sınırları var.
 
 
MİM 1: Mor Mim


1) Hayatında en çok sevdiğin yön nedir?
Düşünme şeklim.
 
2) Sen hiç yağmurun altında ağladın mı?
Haaayıııırr (,dedi sözcükleri uzatarak, soruyu saçma bulduğunu belli eden alaycı bir ses tonuyla.)
 
3) Diyelim ki sana üç dilek hakkı tanındı. Ama sadece insanları değiştirebileceksin. Neleri, kimleri ya da hangi özellikleri değiştirirdin?
Bu da saçma bir soru gibi geldi bana. Kimseyi değiştirmezdim.
 
4) Sen hiç yaz yağmurunda denize girdin mi?
Hayır. Cevabı daha fazla uzatamıyorum, sadece hayır.
 
5) Yaşadığın en gülünç durum nedir?
Çok ama çok fazla gülünç durum yaşarım. Ama şu deniz sorusundan sonra bir tanesi özellikle öne çıktı. Havuzda yüzüyordum, tek yaptığım buydu ve bilginiz olsun, amaçsız bir nedenden dolayı suyun en dibine inip vücudumu gevşeterek, hareketsiz durmayı severim (basıncın kulağımı sikmesi ama benim durmamam sonucu kulakla ilgili anlam veremediğim bir hastalığa yakalandığımdan beri bunu yapmıyorum). Bir gün ben yine öyle duruyorken birden herifin teki beni sudan insanüstü bir kuvvetle çıkardı, bunu yaparken resmen akciğerlerimi ezdiğinden içgüdüsel olarak nefes almaya çalıştım ve su yuttum, doğal olarak yüzeye çıktığımda öksürmeye başladım... Geri zekalı tam bir kahraman havasıyla etraftakilere "Boğuluyordu, hemen suya atladım ve çıkardım" falan dedi. Sonra beni hareketsiz gördüğünde hissettiklerini öyle detaylı anlatmaya başladı ki gerçekten boğuluyor muydum acaba, diye düşündüm. Boğulmadığımı anlatmaya çalıştım ama bunu söylerken öksürmeye devam ettiğim için bana nasıl bir his olduğunu biliyorum ama inkar etmek gerçek olduğunu değiştirmez bakışından attı. Geri zekalı.
 
6) Kendine ünlüler dünyasından bir eş ya da sevgili seçebilseydin, kimi seçerdin?
Beynim donmuş durumda ve aklıma kimse gelmiyor. Zaten seçsem bile kesin benden 10-20 yaş büyük birini söyleyecektim, o yüzden beynimin donmasını iyi bir şey olarak alıp daha fazla zorlamıyorum.
 
7) Hayatın bir film olsa, hangi aktör veya artist oynasın isterdin?
Şu anki gidişatıyla hayatımda film olmaya değer bir şey yok. Belki hayali hayatlarımdan bir tanesini film yapabilirler ama kendimi oynayacak birini bulamıyorum. Hayali olan versiyonlarım için bile. Nedense hayal kurarken yüzlere pek odaklanmam, o yüzden hayali versiyonlarımın nasıl göründüğünü bile bilmiyorum. Hiçbir fikrim yok.
 
8) Sen hiç halka açık bir alanda kimsenin ne düşündüğünü umursamadan ağladın mı?
Ağlıyorsam çok büyük bir ihtimalle sinirlenmişimdir ve ağlayacak kadar sinirliysem yanımda buna sebep olan birileri vardır, yani evet.
 
9) Süperman mi Batman mi?
Cevabım "Batman" ya da "Süperman değil". Nedenini hatırlamıyorum ama Süperman küçüklüğümden beri aklımda nefret edilmesi gereken biri olarak yer almış. Zavallının suçu neydi acaba? Galiba kostümüne gıcık olmuştum.
 
10) Çocukken hepimiz bir nesneyi ya da olayı başka bir şey zannederdik, mesela Eyfel Kulesi'ni elektrik direği sanmak gibi. Senin böyle ilginç düşüncelerin var mıydı?
Olmuştur mutlaka ama hatırlanacak kadar büyük bir olaya dönmemiş demek ki. Ama kardeşim cami görüp "Anne bak şato!" demişti. Aklıma gelmişken rezil edeyim onu da.
 
11) Sence hayatın anlamı ne?
Pöh. "Hayatın anlamı"nı düşünen, bu konuda kitaplar yazan ve meseleye açıklık getirmeyi umarak hayatını bu soruya adarken söz konusu hayatı harcayan sayısız insan var. Onlardan biri olmamaya kararlıyım.

 
MİM 2: Hangisi Mimi


1) Arkadaşınız saçını boyatmış, hiç yakışmamış. "Nasıl olmuş?" diye sorunca ne dersiniz?
Ne düşünüyorsam söylerim. Arkadaş konusunda seçici olduğumdan çoğu muhtemelen umursamaz ama kendini herkesin arkadaşı ilan ettiği için bana da yakınlık gösteren kişilerden biriyse, olumsuz ve olumlu cümleleri sayısız "ama" ile birleştirerek o kadar uzun anlatırım ki dinlemeyi bırakır. Sorun çözüldü!
 
2) Evinizde hangisi olsun istersiniz?
"Hangisi" soruları için seçenek de gerekmez mi? Öhöm, neyse. Daha fazla kitaplık isterdim. Annemin de kitap kurdu olması ciddi bir sorun yaratıyor çünkü rafları paylaşamıyoruz. En son, iki rafı daha boşaltıp onun kitaplarını yerinden ettiğimde bulduğu yeni çözüm, televizyonu söküp yerine kitap koymak oldu. Şu an koltuklarımız kitaplara bakıyor. Cidden daha fazla kitaplık gerek.
 
3) İntikam -soğuk yenen bir yemektir- tatlıdır- gereklidir- gereksizdir- diğer(açıklayınız).
Kompozisyon konusu gibi olmuş.
Sanırım, şu ana kadar kimseden intikam almadım. İntikam bana biraz çocukça geliyor. Biriyle bir sorunum varsa -olgun ve aklı başında insanlar gibi- kavga ederim. Ve kavgaları genelde kazanırım. O yüzden intikama gerek kalmaz.
 
4) Ülkeyi kötülerden temizlemek için hangisi olmak isterdiniz?
Jericho Barrons, herhalde. Şu an üçüncü kitaptayım ve anlamadığım bir nedenden dolayı Fae ona birkaç metreden yakın durmaya dayanamıyor. Erkek olabiliyor muyum ki? Ya da belki Mac olurum. Hepimiz biliyoruz ki serinin sonunda Dublin kurtulacak ve bunda Mac'in de katkısı olacak. Gerçi yanılmıyorsam -emin değilim- şu an Türkiye'de Fae yok. Bilemeyiz, bilemeyiz.
 
Şu birilerini mimlememiz gereken kısımda çok gerilirim, hep birilerini unutuyormuşum gibi gelir. O yüzden bu sefer kimseyi mimlememeye karar verdim ama mimlenmediği halde yapmak isteyeniniz varsa, bilin ki ben de bir keresinde kendi kendime ödül vermiştim, o yüzden tuhaf görünmekten korkmadan yapın.