6 Haziran 2014 Cuma

Ödül Almışım Be

 
Kanalizasyon Balığı'ndan Cemile, ya da Cessie Balık, gerçi benim aklımda Cemile diye kalmış, işte o, bana "Güldüren Blog Ödülü"nü vermiş!!! Kendisine çok çok çok teşekkür ediyorum. Bir blog turuna katıldığım zamanlarda tanışmıştık. Çok tatlı bir kız. Tuhaf biraz. Bir keresinde "Doğa blogunu kaybettim linkini atsana" demişti. İtiraf edeyim, bunu gördüğümde gülme krizine girmiştim. Hala hatırladıkça gülüyorum. Nasıl kaybetmiş acaba? Ah, tuhaf insanları çok seviyorum.

Neyse, ödül için tekrar teşekkür ediyor ve kendime ödül verecek birilerini buluyorum.
 
***
 
 
En. Sevdiğim. Blog. Daima. En sevdiğim blogger'ı sorsanız hemen Merve derim ama en sevdiğim ÜKG üyesini sorsanız şöyle bir afallarım. Aslında daha az seçeneğin olduğu bir durum, ama işin içine ÜKG sözcüğü girince insan tereddüt ediyor. Gerçi burada sevdiklerimizden değil, en çok güldürenlerden bahsediyoruz. Ama olsun. Güldürüyor da. Çok seviyorum.
 
 
ÜKG üyelerini seviyorum, hepsi deli. Psikopatlık bazı insanların ruhunda var. Bu arada "Yakında, çok yakında" dedikleri turları geciktirmeye devam ederlerse uykusunda bıçaklamakla tehdit ettiğim hanginizdi?
 
 
Vee... diğer ÜKG kızımız. Aslında onların hepsi komik ama blog yazıları da komik olanları bulmaya çalışıyorum. Bir de hepsi ÜKG olmasın diye eleme yaptım ve kazananlardan biri de Sevgili Kitap oldu. Komik kız, severim.
 
 
Bazı yorumlarım, onun yorum yapış tarzına çok benziyor. Yani benziyordu. Bunun sebebi, bir aralar kendisine kafayı takmış ve başka bloggerlar da olduğu gerçeğini katiyen reddetmiş olmam. Bir tek onun yazılarını okuyunca da ister istemez tarzlarımız benzemişti. Şu an kendi tarzımı bulduğum için çok mutluyum ama hala, bir zamanlar sapıklık derecesinde idolleştirdiğim, komik ve tatlı kızın yazılarını okuyup hüzünlendiğim olur.
 
 
Son zamanlarda fazla yazısını okumadım ama bunun suçlusu ben değilim. Çünkü o son zamanlarda yazmıyor pek. Ama istediğinde çok eğlenceli olabilir. Bir de yorum yaparken koyduğu giflere hayranım.
 
***

Öf. Şu an çok bitkinim. Oturmaktan yorulan bir tek ben miyim? Hiçbir şey yapmadan otururken fazlasıyla yorulabiliyorum. Ya da hiçbir şey yapmadan oturmak uykumu getiriyordur, bu daha mantıklı. Neyse, bitkinim işte. Ve uykum var. O yüzden fazla kişiyi yazamadım, kesin önemli birilerini unutmuşumdur. Beni affedin.
 
Bir de bugün Vampir Akademisi'ne yorum yapmayı planlıyordum. Yapmam herhalde. Öf gidip uyuyayım ben.