28 Ekim 2013 Pazartesi

Cumartesi İlk 10: Kitap Fuarında Almayı Planladığınız 10 Kitap

     Sihirli Kitap olarak bildiğimiz ve benim en sevdiklerimden biri olan blog ne yazık ki Optik'in Kitap Blogu olarak değişmek zorunda kaldı ve çoğunuz bu yüzden fark etmemiş olabilirsiniz ama fuarın yaklaşması üzerine yeni bir Cumartesi İlk 10 hazırlamış. Geciktirmiş olsam da (Ne zaman geciktirmiyorum ki? :P) yapmak istedim.

1. Yakut Kırmızı - Kerstin Gier (Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer #1)
Bir türlü başlayamadığım için kalbimi yakan serinin birinci kitabı. Zaman yolcuları. Bana gel bebeğim.

2. Sert Rock - Olivia Cunning (Günahkarlar Turnede #2)
İlk kitapla ilgili düşüncelerime buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. İkinciyi çok merak ediyorum. SED!

3. Dublin Caddesi - Samantha Young (Dublin Caddesi #1)
Kapağından ve hakkındaki yorumlardan muhtemelen tam puan vereceğim bir kitap olduğunu çıkardım. İstiyorum. İhtiyacım var. Benim ol.

4. Vampir Akademisi - Richelle Mead (Vampir Akademisi #1)
Tüm dünyanın okuyup bitirdiği serileri geriden takip ettiğinizi düşünüyorsanız benimle tanışmamışsınız demektir. Yüzyıllardır listemde olan bir seri. Filmi çıkıyor olmasa daha okuyacağım yoktu zaten.

5. Serseri - Rachel Vincent (Dönüşüm #1)
Bayağı bir kitabı çıkınca artık başlayayım şu seriye dedim. Önümde bir sürü kitabı olduğu için biri bitince diğerini beklemem de gerekmiyor. Muhaha!

6. Köken - Jennifer L. Armentrout (Lux #4)
Bu serinin kapaklarından ve geçenlerde spot denildiğini öğrendiğim tanıtım yazılarından nefret ediyorum ama hakkını vermem lazım ki kitaplar çok iyi.

7. Mekanik Melek - Cassandra Clare (Cehennem Makineleri #1)
Ölümcül Oyuncaklar serisinin beş kitabını birden birkaç ayda bitirdim ve anladım ki ne kadar kitap çıkmış olursa olsun, bazı serilere tüm kitapları çıkmadan başlamamak gerek. Altıncı çıkana kadar kafayı yiyorum. Ben de Magnus'la kendimi tatmin edeceğim.

8. Kubbenin Altında - Stephen King
Dizisine kitabı okumadan başlamayacaktım ama çok akıcı olduğu için bir kere başlayınca duramadım. İkinci sezon çıkmadan önce kitabı okumayı planlıyorum.

9. Anansi Çocukları - Neil Gaiman
Uzun süredir listemde olan bir bebek. Utanarak söylüyorum ki daha önce hiç Neil Gaiman okumadım ama mutlaka okumalıyım.

10. Amerikan Tanrıları - Neil Gaiman
Listemdeki bir diğer Neil Gaiman kitabı. Konusunu bilmiyorum ama GR'deki yorumlar o kadar olumluydu ki konusuna bakma gereği duymadım zaten :S.