5 Ekim 2013 Cumartesi

Amacından Sapan Bir Özür Yazısı

     Okullar açıldığından beri sadece bir post yayınladığım farkındayım ve gerçekten özür dilerim. Hem okul hem de dershane bir araya gelince kitap okumaya çok az vakit ayırabiliyorum, blog'umaysa hemen hemen hiç. Her gün girip Kontrol Paneli'nde geziniyorum ve bir özür yazısını kaç farklı türde yazabileceğimi düşünüyorum aslında. Özür yazısı yazacak tipte biri değilim, alakasız bir konudan bahsederken araya çaktırmadan bir özür sıkıştırırım genelde. O yüzden nasıl olacak bilmiyorum.

     Bir de şu var tabii: Ben burada yokluğum için özür dilerken ortadan kaybolduğumu ruhu bile duymayan kişiler benim sayemde bunu öğrenecekler ve bu tuhaf bir durum olacak. Sonra bir de özür dilememek ayrı bir öküzlük. Ama yine de... her gün hayvan yüküyle ödev ve testle boğuşmam benim suçum değil ki...

     (Burada "Özür dileme, seni anlıyoruz"lar ve "Senin bir suçun yok kahrolası dahi, sen kusursuzsun"lar havada uçuşur, sonra alçakgönüllü blogger Doğa ayakta alkışlanılır ve ben duygulanıp ağladığımda sırtım sıvazlanılır.)

     Hayali duygusal anlarımız sona erdiğine göre ben bir kitap yorumu falan yazayım, yazılacak yorumlar fazlasıyla birikti çünkü. Siz de arkamdan "Ne iyi bir kız" muhabbetlerine başlayabilirsiniz. Dikkat edin de yanlışlıkla bana aşık falan olmayın.













     Tamam. Bitirdim. Hoşça kalın :D.

(Bu gif'in amacı ne bilmiyorum gerçekten .s)