31 Aralık 2013 Salı

Yeni Yıl Yazısı (100. Yazı)



     Bugüün yılbaşıığğ!!! Yani yılbaşına gireceğimiz gecenin olduğu güün!!! Ama hemen hemen aynı şeeyy!!! Yaşasııın!!!


     Bu da benim daha önceden sözünü verdiğim yeni yıl postum. Aynı zamanda tuhaf bir tesadüfle 100. postum. Tabii ki haftalar öncesinden yeni yıl yazısını 100. yazıya denk getirmeye çalışmadım. Ne? Ne dediğinizin farkında mısınız? Çok... çok saçma.
     Bu yazıda da yeni yılda blog'um için planlarımdan falan bahsedeceğim. İşte planladıklarımdan bazıları:
  • Daha az yerine getirilmeyen söz.
  • Daha çok yerine getirilen söz.
  • Daha çok post.
  • Daha çok kitap yorumu ve tanıtımı.
  • Artık yavaş yavaş İngilizce kitap okuma çalışmalarına başlamak istiyorum. Sonra İngilizce kitapların Türkçe yorum ve tanıtımlarını falan da yapabilirim.



     Bir tane de farklı fikrim var. Size e-posta adresimi verip şu soru cevap şeylerinden yapmak istiyorum. İngilizce adıyla Q&A; ki feci havalı duruyor. İşte bana ulaşabileceğiniz bir hesap vereceğim, benimle/blogla/okuduğum kitaplarla ilgili sorular soracaksınız ve ben burada olabildiğince normal cevaplar vermeye çalışacağım. Ünlüler gibi. Yeterince soru gelir mi bilmiyorum ama bir defalığına da olsa yapmak istiyorum bunu. Ama hayır, ask.fm gibi değil. O siteden NEFRET EDİYORUM.

     Bir de bir türlü başlayamadığım serilere başlamak istiyorum. En başta Percy Jackson ve Olimposlular mesela. Sonra Olimpos Kahramanları falan var tabii. Bir de çok uzun olduğu için gözümü korkutan Anita Blake serisi var. Ateş serisini ve Vampir Akademisi'ni de unutmamak gerek. Çok var. Of of.

     Bir de son olarak annemin sözünü verdiği yılbaşı hediyelerini (tabii ki kitap!) bir an önce vermesini istiyorum.

     İşte böyle. Yeni yıl, yeni umutlar, çikolatalı pamuk şeker icat edilmesi gibi ufak dilekler vs vs. Aslında yılbaşına evde televizyon izleyerek falan girerim muhtemelen. Ya da kitap okuyarak. Ya da uyuyarak. Şimdi düşününce tuvalette girme ihtimalim de oldukça yüksek. Ama bunu bilmenize gerek yok. Gerçekten yok.

     İşte bir yeni yıl yazısı. Elimden gelen bu. Siz de bana yeni yıl için asla çikolatalı pamuk şeker kadar orijinal olamayacak dileklerinizi yazın! Ve daha önceden de söylediğim gibi, yazın dediğimde gerçekten yazın yoksa rezil oluyorum.


MUTLU YILLAR!!!