31 Aralık 2013 Salı

KİTAP TİRYAKİLERİ 4. BLOG TURU: Manastır - Chris Culver || Ash Rashid Serisine Övgüler

YAZARLARDAN ÖVGÜLER
 
"Manastır ruhu geliştiren ve diğer pek çok polisiye romanından ayıran özellikleri, ilgi uyandıran Müslüman-Amerikalı dedektif Ash Rashid ve kültürün kalbi Indianapolis'tir-her ikisi de cesur seçimler. Chris Culver yıllarca takip edilecek bir yazar."
(C.J. Box)
 
"Manastır, zekice ve merak uyandıran bir dedektiflik romanıdır ve Ash Rashid, sert fakat yumuşak kalpli bir kahramandır. Chris Culver, polisiye kurguda cüretkar yeni bir ses. Fazlasıyla tavsiye ederim."
(Jeff Abbott)
 
*
 
BLOGGERLARDAN ÖVGÜLER
 
"Culver okuyucularını kurallara inanmadığını itiraf eden, yeni ve büyüleyici bir dedektifle tanıştırıyor. İçki sorunu olan yalnızlık düşkünü bir adam olabilir, ama inancının kurallarını çiğnediği için onu suçlayamazsınız. Diyor ki, 'İyi bir Müslüman olmayabilirim ama inancım bana adaleti aramamı ve teşvik etmemi söylüyor.' Manastır merak uyandırıcı, karmaşık bir hikaye. Ve Ash Rashid, gizem türüne hoş bir ilave."
(Lesa's Book Critiques)
 
*
OKUYUCULARDAN ÖVGÜLER
 
"Bu kitap aksiyonun, biraz gerilimin, ilginç düğümlerin ve güçlü karakterlerin güzel bir karışımı. Olaylar çok şaşırtıcı olmasa da etkisi altına alıyordu, ki bu da kitabı büyülü derecede hızlı okutuyor. Ash karakterini cidden sevdim ve serinin diğer iki kitabını kesinlikle okuyacağım."
(Larry Hoffer)
 
"Yazarın ilk kitabı. Gerçekten sevdim. Gerilim/Gizem. Baş karakterin Müslüman olmasını ama bunun tüm kitaba dönüştürülmeden küçük bir olay olarak tutulmasını sevdim. Karakteri daha gerçekçi yapıyor."
(Becky Hirtzel)
 
"Tamam, kitaba karşı biraz önyargılı yaklaşmış olabilirim çünkü benim büyüdüğüm bölgeden esas alınmış... ama sevdim.Yeni bir yazardan harika bir kitap. Olay mükemmeldi ve karakterler de öyle."
(Ashley)