22 Temmuz 2013 Pazartesi

Şu Sıralar Ben...

     Şu sıralar ben lanet olası kargonun gelmesini bekliyorum. O zamana kadar da "sözde" Cesur Yeni Dünya'yı okuyorum ama gerçekte hiç okuyasım gelmediği için daha kapağını açmadım. Aklım Tutkulu Notalar'da ama o da kargoyla gelecek olan kardeşlerinin yanında, annesine kavuşmayı bekliyor. O yüzden öyle bol resimli bir "Şu Sıralar Ben" yazısı beklemeyin benden. Bu bir isyan yazısıdır.
 
     Her kapı zilini kargo sanmaya başladım ve sabahın köründe (ki bana göre bu 12 oluyor) kapı zilini duyup fırlayan kardeşim yüzünden uyandım bugün. Bazen onu da kendim gibi kitap kurdu yapmak için harcadığım altı aya değdi mi diye düşünüyorum. En azından kitap okuduğu zaman benimle daha az konuşuyordu ama şimdi elindeki tüm kitapları bitirmiş, o da benim gibi kargo bekliyor. Nelere katlandım inanamazsınız.
 
     "Bu torbada toplam 48 tane balon varmış, Doğa." "Yemek masasında ayraçlarını sulu boyayla boyuyorum, Doğa." "Gazeteleri yırtıp yırtıp tekrar yapıştırıyorum, Doğa, ayrıca bunu da yemek masasında yapıyorum, aslında balonları da orada saymıştım."
 
     NOT: Aslında sipariş verdikten sonra 4 gün geçti, ama siz aylar geçmiş gibi okuyun. İyi günler.