6 Temmuz 2013 Cumartesi

2013 Yazının Distopya Okuma Etkinliği



     Sihirli Kitap'ın her zamanki eğlenceli etkinliklerinden biri daha. Buradan okuyabileceğiniz üzere, 21 Haziran - 21 Ağustos tarihleri arasında devam edecek olan etkinlik, bu yaz boyunca distopya okumakla ilgili. Ben büyük bir distopya hayranıyımdır, ama bir süredir doğru düzgün distopya okuyamamıştım. Bu etkinlik iyi oldu o yüzden :P.

Seviyeler bile var;

Seviye 1: +1 Kitap
Seviye 2: +3 Kitap
Seviye 3: +5 Kitap

İşte benim okuyacaklarım:

1. Eşleşme - Ally Condie
2. Elit - Kiera Cass
3. 1984 - George Orwell
4. Cesur Yeni Dünya - Aldous Huxley

Kitap Bilgileri:


-Eşleşme (Ally Condie)

Orjinal Adı: Matched
Yayınevi: Delidolu
Seri: Matched #1
Türkiye Yayın Tarihi: Mart 2013
Sayfa Sayısı: 352
Goodreads Puanı: 3,76

Benin Puanım: 5/5

(Okundu.)





















 


-Elit (Kiera Cass)

Orjinal Adı: The Elite
Yayınevi: DEX
Seri: The Selection #2
Türkiye Yayın Tarihi: Haziran 2013
Sayfa Sayısı: 288
Goodreads Puanı: 3,97
Benin Puanım: 2,5/5

(Okundu.)






















-Bin Dokuz Yüz Seksen Dört (George Orwell)

Orjinal Adı: Nineteen Eighty Four
Yayınevi: Can
Türkiye Yayın Tarihi: 2002
Sayfa Sayısı: 352
Goodreads Puanı: 4,07

Benim Puanım: 4/5

(Okundu.)























-Cesur Yeni Dünya (Aldous Huxley)

Orjinal Adı: Brave New World
Yayınevi: İthaki
Türkiye Yayın Tarihi: 1999
Sayfa Sayısı: 332
Goodreads Puanı: 3,90

Benim Puanım: 3/5

(Okundu.)