6 Ekim 2014 Pazartesi

Book Challenge Tag

Resmin konumuzla alakası yok.

     Kayıp Sayfa, İki Kızın Kitaplığı ve Kitap Karavanı beni mimlemiş! Hepinize teşekkürler :D


1) İlk Hayranlığım
 
Replika serisi. Sadece dört kitabı çevrilmiş ve muhtemelen benim bloğumda görmediyseniz daha önceden bilmiyordunuz bile. Ama daha önce birkaç kez bahsettiğim gibi, ben kitap okumayı sevmezken kitapları seviyordum ve annemin kitaplığında, okumak dışında her şeyi yaparak çok fazla zaman geçiriyordum. Sonra Replika'ya başladım. Çok kısa olup koskoca üç ayımı almasına rağmen bitirebildiğim ilk kitaptı (On sayfalık resimli çocuk kitaplarını saymazsak tabii). Hatta Düşlem o zamanlar okumayı pek beceremiyordu, onun için sesli okumuştum. Şimdi okusam muhtemelen beğenmem. Ama o zamanlar beni çok etkilemişti.





















2) Favori Serim

Melez Sözleşmeleri. Ölümcül Oyuncaklar. Ateş. Bir de klasik olarak Harry Potter. Genelde bu soru sorulunca aklıma bunlar gelir. Ama bir gün bunların hepsinden daha çok seveceğim ve sahipleneceğim bir seri bulacağıma inanıyorum. Kitap değil, ama seri bulabilirim bence.




















 
3) Favori Kitabım

Hayatımın sonuna kadar bu soruyu cevaplamayı reddedebilirim.


4) Favori Erkek Karakterim

Jericho Barrons. Daima. Jericho'nun üstüne erkek karakter tanımam. Çok farklı bir karakter gerçekten. Defalarca söylediğim gibi, sırf onun için Ateş serisinin tamamını okuyabilirsiniz. Seri de güzel zaten. Bana güvenin. Cidden harika bir karakter. Her yönden. İlk kitapları okuyunca "Bu kadar mı?" diye düşündüğümü kabul ediyorum, muhtemelen siz de düşüneceksiniz, ama tanıdıkça, farkına bile varmadan onu çok sevdiğinizi fark edeceksiniz.
Sadece Barrons'u konu alan bol resimli bir yazı mı yayınlasam acaba? Fazla mı tuhaf olur? Ciddiyim, bu konuda fikirlerinize ihtiyacım var.





















5) Favori Bayan Karakterim

MacKayla Lane diyeceğim çünkü aklıma daha çok sevdiğim biri gelmiyor. Ateş serisinin anlatıcısı. Zekasını, cesaretini, Barrons'la bitmek bilmeyen hem sözlü hem fiziksel kavgalarını, iç sesini, espri anlayışını ve tuhaflığını çok seviyorum. Ona da ne ara bu kadar bağlandığımı hatırlamıyorum.
Bu arada Mac'in değişimi konulu şu resmi Karen'ın Facebook sayfasından aldım, sizce de çok güzel değil mi?





















6) Favori Okuma Saatim

Gece. Herkes uyuduğunda gözlerime ağrılar girene kadar telefonun ışığında gizlice kitap okumanın ve kitabın üstünde uyuyakaldığım için sabah anneme yakalanmanın cazibesi başka hiçbir şeyde yok. Gözlerim fena bozulmuş yalnız, birkaç hafta önce gözlük takmaya başladığımdan beri numarası büyümesin diye yapmıyorum bunu. Hayatın küçük zevklerinden mahrum kalmak çok acı.


















Yirmi kişiyi etiketlememiz gerekiyormuş. Yirmi. YİRMİ. 20.

Sanırım bu aynı mime üç kişi tarafından etiketlenmemi açıklıyor.

1. Zaman Sandığı
2. SaklamaKabı (Mümkünse senden vlog istiyorum *-*)
3. Büyülü Ayraç
4. Geveze Kitap Kurdu
5. Kitapların Senfonisi
6. Aynı Kitabın Altında
7. Kitap Kurdunun Düşünceleri
8. Kitaplığımda Yaşananlar
9. Hayallerimde Saklı Gerçekler
10. Kitap Sayfaları

Ölüyorum. Daha fazla devam edemeyeceğim. Yirmi kişiyi etiketlemeyi başaran herkesi buradan tebrik ediyorum, dünyanın sizin gibilere ihtiyacı var.

On kişiyi etiketledim ama kesin yine birilerini unuttum.