27 Ekim 2014 Pazartesi

Dex, Dex, Dex Okuyoruz + Dart Ödülü

     Gördüğünüz gibi Hep Seni Bekledim'e yorum falan yazamadım. Sonra yazarım, bugün bir mim ve bir ödül... şeysi... yapacağım. Ödül şeysinden bir şey anlamadım aslında. Bekleyin.


DEX, DEX, DEX OKUYORUZ!
 
     Bu mim, adından anlaşıldığı üzere sahip olduğunuz Dex kitaplarını sıralamaktan ibaret. Beni mimleyen Kristal Kitap'a teşekkürler! İşte benim okuduğum, veya aldığım ama henüz okumadığım -iki tane de okuduğum ama almadığım- Dex kitaplarım.

 








 



















 
 
     Ay çok güzel göründüler.
 
     Kimseyi mimlemiyorum, Dex kitapları çoğunlukta olanlar üstüne alınabilirler.
 
 
DART ÖDÜLÜ
 


     Ve Naz'lı Kitaplık'ın bana verdiği, hiçbir şey anlamadığım ödül. Gerçekten, bir sürü kişiye verildi bu ödül ama amacımızı bilen var mı? Premio Dardos İspanyolca'dan çevrilmiş, bunu Türkçe'ye uyarlayan kişiyi bulmamız ve sorgulamamız gerek bence.

     Ödülü almanın kuralları var;

      -Ödülün fotoğrafını yayınlamak.
      -Size ödül veren bloğun bağlantısını eklemek.
      -15 bloğa bu ödülü dağıtmak

     İlk ikisi zaten bu tarz hep şeylerde yaptığım şeyler, üçüncüsünü ise yapmak istemiyorum. Çünkü ne anlama geldiğini bilmediğim ödülü vermem bana mantıksız geldi. Zaten çoğunuz çoktan almışsınızdır.
 
     Ve bu ödülün yaratıcısı veya Türkçe'ye uyarlayan kişi ortada olmadığına göre bana "15 kişiye dağıtmamışsın, ödülün geçersiz" diyebilecek kimse yok. Bunun bana ne kazandırdığını bilmesem de kendimi bu ödülü almış ilan ediyorum.