29 Ağustos 2014 Cuma

Kitaplığınızdaki En İyi 10 Kitap Kapağı

 
Kitap Yorumlarım tarafından mimlenmişim. Teşekkürler! ^.^ Seçmek zor oldu, önce çok fazla şey yazıp eledim, sonra gereğinden fazla elediğimi fark edip biraz daha ekledim falan. Bir de üstüne sıralama yapamazdım. Hiçbir zaman yapmıyorum aslında. Neyse, başlayalım.


1. Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer - Kerstin Gier

Yana yana daha güzel durdukları veya uyumlu oldukları için seri olarak koyacağım kapaklar var ve beni durduramazsınız. -_- Bu seriye kapakları yüzünden başlamıştım açıkçası. Elinize alınca daha bile güzel görünüyorlar. Aralarından en sevdiğim Yakut Kırmızı.














2. Uyumsuz - Veronica Roth

En sevdiğim Uyumsuz veya Yandaş. Ama yan yana bakınca hepsi çok güzel.













 
3. Eşleşme - Ally Condie
 
Bunların güzelliği yan yana durunca belli olduğu için ikinci ve üçüncü kitap bende olmasa da böyle koydum. Yalnız beni rahatsız eden şey İsyan'ın arka planının kırmızı değil gri olması. Hem uyumu bozuyor hem de tuhaf duruyor. Böyle küçük ayrıntılara takılan tek ben olamam.














4. Safkan - Jennifer L. Armentrout

Aslında Melez Sözleşmeleri'nin kapakları arasından seçim yapabiliyorum. Favorim Safkan. Ama bu güzellikleri yan yana görüp uzun uzun bakın istedim. Bir şey değil.










5. Beni Seç - Kiera Cass

Bence serinin en güzel kapaklısı Beni Seç. Sonsuza Dek de çok güzel ama o kitaplığımda yok.





















6. Yerkara - Brodi Ashton

Bunu da kapağı için almıştım. Şu elbiseden fışkıran dumanımsılar ve bulutumsular ve yazı tipi yüzünden çok hoşuma gidiyor.





















7. Hayvan Çiftliği - George Orwell

Nedense özellikle Türkiye'de çoğu klasiğe çok sıkıcı kapaklar yapılıyor. Hayvan Çiftliği'nin de güzel olmayan bir edisyonu var ama bir de bu var. Bu kapağı çok seviyorum, çok sevimli. Bence benim yaşımdaki insanların genelde klasikleri sevmemesinin sebeplerinden biri de o iğrenç kapaklar olabilir.





















8. Aynı Yıldızın Altında - John Green

John'un bütün kitaplarının kapakları sade ama güzel ve konuyla alakalı oluyor. Aynı Yıldızın Altında kapak açısından favorim. Tebeşirle ve kalemle yazılmış gibi duran yazı tipini ve baloncukları çok seviyorum.





















9. Mekanik Prenses - Cassandra Clare

Resmin kalitesizliğine bakmayın, gerçekte çok güzel görünüyor. Mekanik Prens hariç (bir tek onda orijinal kapak kullanılmamış) bu serinin kapakları çok güzel.





















10. Yaratıcı - Gennifer Albin

Bunun da o renklerini ve... dönen... şeylerini... seviyorum. İşte. Güzel kapak. İkincisi Halka'nın kapağı daha bile güzel ama o bende yok.





















Bonus: Ruhsuz

Vee, neredeyse herkesin listesinde gördüğüm Ruhsuz. Ruhsuz'u okudum ama kitaplığımda yok. Bir ara ikincisisiyle birlikte almayı planlıyorum. İkinci ve üçüncü kapakta kızın yüzündeki kanatların saçma sapan bir şeye dönüştüğünü ve komik göründüğünü düşünsem de bu çok güzel bir kapak.





















Mim cevaplayan ama henüz bu mimi yapmamış biri kalmadığını sanıyordum ama kalmış. Maria Puder Ölmedi ve Kutsal Yorumcu, mimlendiniz!