15 Ağustos 2014 Cuma

"Hep Seni Bekledim - Jennifer L. Armentrout" Kitap Tanıtımı

 
KİTAP KÜNYESİ:
 
Kitap Adı: Hep Seni Bekledim
Özgün Adı: Wait for You
Seri: Wait for You #1
Yazarı: Jennifer L. Armentrout
Çevirmeni: *açıklanmadı ya da ben bulamıyorum*
Yayınevi: DEXPlus
Türkiye Yayın Tarihi: Ağustos 2014
Sayfa Sayısı: 416
Piyasa Fiyatı: *açıklanmadı ya da ben bulamıyorum*
Goodreads: 4.25
 



ARKA KAPAK:

Bazı şeyler beklemeye değer… Beş sene önce bir partide Avery Morgansten’in tüm hayatı değişti. Evden çok uzakta bir üniversite, şimdi her şeyi geride bırakmak için harika bir fırsat. Tek yapması gereken, derslere zamanında girmek, sol bileğindeki bilekliği asla çıkarmamak, dikkatleri üzerine çekmemek ve belki de bir iki arkadaş edinmek. İhtiyacı olmayan tek şey ise, ince ince planladığı hayatını alt üst edecek bir erkeğin radarına girmekti. Çoksatan Lux ve Melez Sözleşmeleri serisinin yazarı Jennifer L. Armentrout’tan yepyeni bir aşk hikâyesi! Çıktığı gün kitap satış listelerini sarsan ve Forbes dergisine kapak konusu olan Hep Seni Bekledim’i elinizden bırakamayacaksınız.
 
***
 
    Hep Seni Bekledim, Jen'in Dex'ten çıkan 12. kitabı oldu. Resmi olarak çıktı mı bilmiyorum aslında ama çıkmadıysa da çok yakında çıkar çünkü internet sitelerinde duyurmuşlar. Jen'in yazım tarzını özledim. Az önce Goodreads'te mükemmel bir alıntı buldum bu kitaptan.
 
"I'm beginning to think cookies is a code word for something else."
"Maybe it is." He tugged on my bag again as he took a confident step back, forcing me down another step. "And just think about it. If cookie was a code word, whatever it symbolizes, it's been in your mouth, sweetheart."
 
     Jen'in kurabiyelerle ilgili bir sorunu var bence. Kadının kitaplarını feci özledim. Her zaman çok yaratıcı konular bulamadığını ben de kabul ediyorum ama hep çok komik ve akıcı şeyler yazıyor. Belki bunu veya Kış Güneşi'ni okursam kendime gelirim. Şimdi bundan önceki yazıma bakın ve bana tavsiye verin veya benimle aynı durumda olduğunuzu söyleyip rahatlatmaya çalışın.
 
     Lütfen.