22 Şubat 2014 Cumartesi

Cumartesi İlk 10: En İyi Arkadaşlıklar


     Yorumu yapılacak kitap olsun diye elimdeki kitapları bitirmeye çalışıyorum ama her gün başka birini okuduğumdan bitemiyorlar ve bitenleri de beğenmiyorum, yorumunu yapasım gelmiyor. Bu arada ayın başından beri üç yazı yayınlamışım. Optik'in Kitap Blogu artık çok nadiren yaptığı Cumartesi İlk 10 etkinliğiyle bu sırada yetişiyor ve bana da yazacak post çıkıyor. Teşekkür ederim, teşekkür ederiz. Neyse, haftanın konusu En İyi Arkadaşlıklar.
 
1. Harry - Harmonie - Ron (Harry Potter - J.K. Rowling)
Yerim ben bunları. Çok tatlılar. Bu yıl içinde serinin tamamını yeniden okuma hedefim var. Bu arada yedi yıl sonra "Harmonie'yi Harry ile evlendirmeliydim" diyen Rowling'e selam olsun, jeton yeni düştü sanırsam.

2. Clary - Simon (Ölümcül Oyuncaklar - Cassandra Clare)
En iyi arkadaşları sevgili yapma hataları tarihindeki en büyük hataydı Clary ve Simon bence. Kusursuz bir arkadaşlıkları var ve neredeyse mahvoluyordu. Ama sonra toparladılar.
 
3. Max - Nudge - Iggy - Fang - Melek - Gazlı (Maximum Ride - James Patterson)
Sözde yorumunu yapacak olduğum Melek Deneyi şu anda gözümün önünde duruyor ve gözüm sürekli o tarafa kayıyor olmasa aklıma gelmeyebilirdi. Ama şu altılı, tuhaf arkadaş grubunu şimdilik çok sevdim. Max'le Fang sevgili olacaklar gibime gelse de... (LÜTFEN OLSUNLAR).
 
4. Celaena - Chaol (Cam Şato - Sarah J. Maas)
Team Chaol'um ben -Dorian'ı sevsem de. Şu ikisinin birbirine sataşıp durmalarına ve önce romantikleşip iki saniye sonra yine kavga etmelerine ve ciddi kavgalarının arkadaşça bir alaya dönüşmesine; kısacası her bir şeylerine hastayım. Çoğu kişinin aksine Chaol'un fazla ciddi olduğunu düşünmüyorum, bence ikisi çok tatlılar.
 
5. Hazel - Augustus - Isaac (Aynı Yıldızın Altında - John Green)
"Augustus Waters ve Isaac'ı kör eden, Hazel'ın nefesini kesen yakışıklılığı". Yazarın kelimeleri, benim değil. Birbirlerinin hastalıklarıyla alay edip kırılmamalarından tutun arabalara yumurta atıp ceza almadan kurtulmalarına kadar her şeylerine bayılarak okumuştum.
 
6. Alex - Caleb (Melez Sözleşmeleri - Jennifer L. Armentrout)
Boş boş ekrana bakıp ne kaldı diye düşünürken ilk başa, tamam, belki ikinciye yazmam gereken çifti hatırlayınca kendime sövdüm. Ama tabii ki sıralamayla uğraşmayacağım, aklıma geldikçe yazıyorum ama bu ikisi unutulmaz şimdi. Kız-erkek arkadaşlıklarından bir Clary-Simon, bir bunlardır benim için. Bunlar. Sanki eşyadan bahsediyorum -_-.
 
7. Yelena - Ari - Janco (Usta - Maria V. Snyder)
Bunu açıklamama gerek var mı? Bu üçlünün neden mükemmel olduğunu bilmek istiyorsanız yapabileceğiniz tek şey seriyi okumak. Aşklarım.
 
8. Yelena - Kiki (Usta - Maria V. Snyder)
Yelena ve... onun atı... Ari'yle Janco'yu yazarken aklıma geldi ve Kiki'yi atlayamazdım. "Nane şekeri?" diyişine ve çifte atışına hastayım Kiki'nin. Saçmaladığımı düşünüyorsanız yine seriyi okumalısınız.
 
9. Callie - Michael (Başlayanlar - Lissa Price)
İsimlerden emin değilim çünkü okuyalı uzun süre oldu. Yeniden okumak istemedim nedense, okumayacağım da (Bazı kitaplar ne kadar severseniz sevin tek okumalıktır, ikinciyi okuyamazsınız). Micheal çok ön planda değildi ama birlikte yaşam mücadelesi vermeleri ve Callie'nin o yenilesi küçük kardeşine resmen anne babalık yapmaları çok sevimli.
 
10. Katy - Dee (Lux - Jennifer L. Armentrout)
Çoğu kişinin aksine ben Oniks'te Daemon'ı reddedip durduğu için Katy'den nefret etmedim, hak bile verdim (Fangirl havasından çıkarsanız siz de verirsiniz). Dee'ye de Katy'den uzaklaştığı dönem için kızmadım. Bence çok sevimliler.