15 Şubat 2014 Cumartesi

Kitap Bitirememe Sorunu + İnternetteki Beceriksizliğim

     Her nedense içinden kitap yorumlamak gelmeyen ve başka bir şeyler yazacak yaratıcılığı kalmamış bir kızın, daha önceden size aktarmayı düşündüğü ama gereksiz bulduğu iki konuyu tüm işsizliğiyle bir araya getirip size post diye yutturmaya çalıştığı yerdeyiz millet. Öncelikle "kitap bitirme sorunu"mdan ve sonra da "internetteki beceriksizlik" diye tanımladığım tuhaf bir konudan bahsedeceğim. Kişisel çapta oldukça ekşınlı konular cidden.















     Daha önceden kitap okuyamama sorunlarım olmuştur. Hem de çok sık. Genelde uzunca bir süre fazla akıcı kitaplar okumadığımda veya kitap alışverişi yapmadığımda oluyor. Fakat bu sefer kitap bitirememe sorunu diye bir şey çıkardım başınıza.

     Bazen evde zaten bir sürü kitap oluyor ama ben uzun süredir kitap almadığım için zaten elimde olanlar pek cazip gelmiyor. Ben de böyle bir durumda olduğumu sanıyordum ama olay çok farklı ve çok saçmaymış.

     Ben kitaplarını toplu almayı tercih eden biriyim. Ama son zamanlarda hep teker teker alındılar. Toplu alsam aynı anda en fazla ikisini üçünü okurdum ama teker teker alınca "Ay ne olacak şuna da başlayayım, bir bölüm de şundan, ay bak bu ilginçmiş" diye diye altı kitaba başlamış bulunuyorum, hangi birini bitireceğimi çözebilmiş değilim, ama buna rağmen kafam karışmayacak ve hiçbirini unutmayacak kadar zeki olduğum için aynı haltı yemeye devam ediyorum, saygılar.












     Bir diğer konu da şu blogger şeyleri falan. Şimdi, blogumun tasarımına, başlangıçtaki kitaplarla uzaktan yakından alakası olmayan resme falan bakın. Blog tasarımında iyi birine benziyor muyum? Çünkü değilim.

     Şu Hangsout mıdır nedir öyle bir zımbırtı var sohbet falan ediliyor olması gerek. İşte ben geçenlerde e-maillerime şöyle bir bakıp hepsini silerken Hangsout yazan şeyi merak edip silmeden önce kibarlık edip okuyayım dedim. Şu kişiden bir sohbet isteğiniz var. Ve sonra tıkladım... tıklamaz olaydım.

     Böyle on tane falan Hangsout isteği, cevaplanmamış ve unutulmuş bir biçimde karşımda duruyordu. Çok sevildiğimden, popüler olduğumdan falan değil ama blog'u açtığımdan beri birikmişler. Haziran'dan Temmuz'dan kalma mesajlar gördüm ya. Hangsout'tan sohbet edildiğini biliyordum ama aklıma birinin bir şey yazabileceği gelmemişti hiç. Gördüğüm şeyin ne olduğunu çözdüğümde şok oldum.










     Bir de çok hoş mesajlar falan da gördüm. Bir kız vardı blog'a bir şeyi nasıl eklediğimle ilgili gayet masum bir soru sormuş, cevap alamamış. Tabii üstünden bu kadar zaman geçmişken cevap vermek yüzsüzlük gibi geldiği için o mesajları öylece bıraktım.

     Sonuç olarak Blogger eklentilerini ve Hangsout denilen şeyi fazla bilmiyorum. Yani cevapsız mesajlarınız egosu yüksek veya ulaşılmaz olduğumdan değil, beceriksizliğimden kaynaklanıyor. Aranızda o mesajların sahiplerinden biri varsa gerçekten özür dilerim.