8 Mart 2015 Pazar

Kitap/Yazar İsimlerinin Baş Harfleriyle Blog/Blogger İsmi

     Ne düşündüğünüzü tahmin edebiliyorum. Herkes bu tag'i aylar önce yapıp bitirmemiş miydi? Zaten Kitap Tiryakisi de beni kim bilir ne zaman etiketlemişti. Bir saniye bakayım.

     Tamam, yaklaşık beş ay önceymiş. Ne kadar berbat bir insanım. Birkaç dakikamı alacak şeyi beş ay sonra yazıyorum.
 
     Ama kendimce haklı sayılabilecek gerekçelerim var. Aslında yok. İlk bir ay için vardı ama sonra neden yapmadığımı bilmiyorum.
 
     Neden uzun süredir kimsenin beni bir şeye mimlemediğini anlayabiliyorum.

 
Direniş
Oniks
Gölge Ateşi
Avcı

Alaycı Kuş
Yakut Kırmızı
Dublin Caddesi
İşaret
Mekanik Prenses

     Sondaki M'yle dalga geçmeyin. N bulamadım. Rafların en tepelerine kadar tırmandım ama gerçekten bulamadım. N'yle M. Benzer şeyler. I ve İ de öyle. Aslında neden I'yla başlayan kitabım olmadığını ben de anlamadım. Olmalıydı.

     Aslında OBUR KİTAPLIK yazmaya niyetlenmiştim ama P harfini de bulamadım. Bu yeryüzünde Percy Jackson'ı okumayan son insan olmanın getirdiği zorluklardan biri sanırım. Bu kadar çok harfin eksik olduğunu önceden fark etmemiştim. Sanırım bu yazıyı o kadar bekletmenin nedenlerinden biri bu.
 
     Şu ezik yazıyı yazmışken söyleyeyim, şu sıralar zamanımı boşa harcamakla çok meşgul olduğum için fazla bir şey yapamıyorum. Geçenlerde kendimi geride kaldığım dizilere devam etmeye zorladım. Teen Wolf'un üçüncü sezonu bitmek üzere mesela. Aynı şeyi kitaplarda da yapmaya çalışıyorum çünkü şu an yorumlayacak kitabım kalmadı. Okul için Çalıkuşu'nu okumam gerek ve sonra Cennet Ateşi Şehri'ni okumaya devam edeceğim falan. Okulda zorla okuttukları şeylere yorum yapasım gelmiyor. O yüzden kendi kitaplarımı bitirmemi bekleyeceksiniz. Kitap yorumu hariç yazacak bir şey bulamıyorum çünkü. Ve bu ay da en az beş yazı yazma hedefimi tamamlayamazsam bu yıl için belirlediğim hiçbir şeyi yapamayacağım gibi gelecek. Ve ne saçma sapan bir yazı oldu bu böyle. Tanrım.