12 Nisan 2015 Pazar

Yazmış Olmak İçin Yazdığım Şeylerden Biri

     Merhaba kitap kurtları. Bugün önemli bir gün. Çünkü bugün, 2015 için kendime koyduğum hedeflerden birini ilk bitirişim. Hem de en imkansız görüneni. İki numara: "Blog'un girişindeki şu salak resmi değiştirmek." Şimdiye kadar tam iki maddede telafi edilemez bir şekilde başarısız oldum bile o yüzden bunu büyük bir zafer sayıyorum.
 
     Aylardır doğru dürüst yazı yazmadığımın farkındayım çünkü aylardır doğru dürüst okumuyorum. Yorumlayacak kitap olmuyor, başladıklarımın hiçbirini bitiremiyorum. Kitap yorumu dışında yazacak yazı da bulamadığımdan blog'la ilgilenemiyorum.
 
     Ben de o salak resmi değiştirmişken bununla ilgili gereksiz bir yazı yazma kararı aldım.
 
     O salak resim:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
     (Bundan önceki pembeli bir şeydi. Sonra bir ara "Bu benim tarzımı yansıtmıyor, gerçek kişiliğimi yansıtan bir şey koymalıyım" diyerek bunu yapmıştım. Beni bu kararımda destekleyen ve "Kişiliğini daha güzel yansıtmışsın ne güzel :)" diyen herkesi kınıyorum. Kitaplarla alakasız bu salak şey, değiştirmeye üşendiğim için iki yıldır falan duruyor.)
 
     Ve şimdiki:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
     Çok güzel olmadığını biliyorum ama şimdilik idare eder. Sonra bir ara yenilerim. Birkaç ay sonra. Ya da yıl.
 
     Haftaya İzmir'de kitap fuarı var.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
     Muhtemelen kitap okuyamama sorunum o zaman çözülür çünkü genelde yeni kitaplar almak yardımcı oluyor. Sonra alışveriş yazısı ve birkaç yorum yazarım ve Obur Kitaplık yeniden hayat bulur. Planım bu. Siz yokluğumu fark etmiyorsanız da ben sizi ve blog'u çok özlüyorum.
 
     Yazıyı bitireceğim ama yazıları nasıl bitirdiğimi unuttum. Neyse. Bitiriyorum. Şu an.
 
     Bitirdim.