25 Haziran 2016 Cumartesi

"Direniş - Jennifer L. Armentrout" Kitap Yorumu

 
KİTAP KÜNYESİ:
 
Kitap Adı: Direniş
Özgün Adı: Opposition
Seri: Lux #5
Yazarı: Jennifer L. Armentrout
Çevirmeni: Barış Emre Alkım, Bilge N. Zileli Alkım
Yayınevi: DEX
Türkiye Yayın Tarihi: 17 Eylül 2014
Sayfa Sayısı: 364
Piyasa Fiyatı: 23.00 TL
Goodreads: 4.43

 
ARKA KAPAK:
 
Dünyanın sonuna tanık olursam, evimin çatısında oturup, R.E.M. dinleyecektim.
Ama gerçek hayat hiç de öyle havalı değil, inanın bana.

Luxen'lerin geldiği o gece her şey değişti ve Daemon gitti.

Geri gelecek mi, bilmiyorum.

Saf mı değiştirdi, hiçbir fikrim yok.

Beni hâlâ seviyor mu, emin değilim.

Eğer Luxen işgalinden kurtulabilmek için az da olsa bir
şansımız varsa, bu ancak düşman ile işbirliği yaparsak mümkün olacak.

Hangi düşmanla mı?

Bir tahminin v
ardır eminim.


Dünyaca ünlü usta yazar Jennifer L. Armentrout'un
efsane serisi LUX,
son kitap DİRENİŞ ile tozu dumana katıyor.
 
 
BENİM YORUMUM:

13 Haziran 2016 Pazartesi

Shadowhunters 1.Sezon Yorumu

 
 
     Shadowhunters'ın ne olduğunu bilmiyorsanız, Ölümcül Oyuncaklar serisinin dizi uyarlaması. Ölümcül Oyuncaklar'ın ne olduğunu bilmiyorsanız, bloğuma hoş geldiniz.

     Detaylı yorum gireceğim demiştim ve işte karşınızdayım. Sezon finalinin üstünden bayağı geçtiğini biliyorum ama ben daha yeni bitirebildim. İşkence gibiydi. Neyse konuşacağız bunları.
 
     Bir yıldan uzun süre önce, dizi başlamadan önce de bir şeyler yazmıştım, okumak isteyenleri şöyle alalım. Çok heyecanlıymışım lanet olsun. O küçük tatlı kızın parçalanan umutlarını kim toplayacak sorarım.
 
     Normalde tüm kitaplardan spoiler vererek "bunu değiştirmişler inanamıyorum" yapardım ama zaten aynı tuttukları bir şey yok o yüzden özellikle belirtilmediyse SPOILER İÇERMEZ.

KARAKTERLER
 
Clary Fray - Katherine McNamara
 
Karakterlerin saçıyla gözüyle ilgili endişelenecek zamanım olmadı. Saçları kafamdaki Clary'ye benziyor mu bilmiyorum bile. Ama oyunculuğu çok yapay ve zorlamaydı. Senaryonun da etkisi var tabii. Çoğu sahnede yanaklarında simetrik tokat ve tırmalama izleri bırakmak istedim. İblisin teki meraktan eline aldığı kılıcın üstüne düştü, hemen "Ben iblis öldürdüm doğuştan gölge avcısıyım Valentine'ı öldürebilirim" havalarına girdi. Salak. Elinde kupayla "Size emrediyorum" demeler, Jace'le flörtleşmeler, Camille'e tokat atmalar... Kendinden emin göstermeye çalışmışlar ama aptal bir çocuk gibi davranıyordu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

8 Haziran 2016 Çarşamba

Kitap Alışverişi #11

 
     Selam. Şu üstte gördükleriniz Kocaeli Kitap Fuarı'ndan. Evet, Kocaeli Fuarı biteli iki hafta olduğunu biliyorum. Yazıları geciktirmek mi, kim, ben mi, ahaHAHAHA.
 
     Aslında hayatımda Kocaeli'ye falan gitmedim. Annem oradaydı ve bir anda arayıp "Fuardayım ne istiyorsun?" dedi. Elime liste alıp direktifler vererek başı dönene kadar etrafta koşturdum, o da bana resim ve videolar attı, bir ara canı sıkıldı telefonu stand görevlisine vererek aradan çekildi. Gitmiş kadar oldum. Son günlere denk geldiğinden hiçbir şey kalmamıştı. Neyse zaten kitaplığımın yarısını okumadım daha.

6 Haziran 2016 Pazartesi

"Karanlık Zafer - Robin LaFevers" Kitap Yorumu

KİTAP KÜNYESİ:

Kitap Adı: Karanlık Zafer
Özgün Adı: Dark Triumph
Seri: Ölüm'ün Hizmetkarları #2
Yazarı: Robin LaFevers
Çevirmeni: Taylan Taftaf
Yayınevi: DEX
Türkiye Yayın Tarihi: Ekim 2014
Sayfa Sayısı: 478
Piyasa Fiyatı: 27.50 TL
Goodreads: 4.16


ARKA KAPAK:

Genç, güzel ve zalim.

Sybella, Ölüm Tanrısı Aziz Mortain'in manastırında bir suikastçı olarak eğitilmiş ve sonrasında Breton sarayına gönderilmişti.

Şimdi çok tehlikeli bir görev için sarayın karanlık dehlizlerinde dolaşıyor. Yüzüne taktığı maske ile o artık, Ölüm'ün en tehlikeli silahı. Babasını gazabı ürkütücü ve kardeşinin sevgisi tekinsiz. Sybella her şeye rağmen, uğruna yaşayacağı bir amaç bulunuyor.
Ölüm'ün Hizmetkarları üçlemesinin ikinci kitabı olan Karanlık Zafer tehlikeli bir kaçış, karanlık güçler ve tarafını seçmek üzerine...

BENİM YORUMUM: