8 Haziran 2016 Çarşamba

Kitap Alışverişi #11

 
     Selam. Şu üstte gördükleriniz Kocaeli Kitap Fuarı'ndan. Evet, Kocaeli Fuarı biteli iki hafta olduğunu biliyorum. Yazıları geciktirmek mi, kim, ben mi, ahaHAHAHA.
 
     Aslında hayatımda Kocaeli'ye falan gitmedim. Annem oradaydı ve bir anda arayıp "Fuardayım ne istiyorsun?" dedi. Elime liste alıp direktifler vererek başı dönene kadar etrafta koşturdum, o da bana resim ve videolar attı, bir ara canı sıkıldı telefonu stand görevlisine vererek aradan çekildi. Gitmiş kadar oldum. Son günlere denk geldiğinden hiçbir şey kalmamıştı. Neyse zaten kitaplığımın yarısını okumadım daha.


 
     Telefonda konuştuğum insan İthaki'de çalışıyordu. Ben de bir anda panikleyip bütün Neil Gaiman'ları saydım. Hiçbirinin konusunu bilmiyorum. Hangisiyle başlayacağımı da. Bakın öyle. Hatta okuduysanız siz bana anlatın.
 
 
 
     Alışveriş yazılarında kitapların konusu hariç her şeyi söylüyorum ama herkes hepsini benden önce okumuş oluyor zaten. Bunlar her gün başka birinin hayatını yaşayan birini anlatıyor. Neredeyse adam diyecektim ama her gün başka biri olduğuna göre kadın da olabilir. Tek kitap olsa elime geçer geçmez okurdum ama konusu güzel olsa da iki kitabı doldurabilir mi diye endişelerim var. Olmazsa sadece karşılarına geçip kapaklarına bakarım.

 
 
     Silber'in ikincisini aldııımmm! Aslında birincisine hemen başlamak istiyorum ama yazarın Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer üçlemesini kitapların arasına çok fazla süre koyarak okumuştum ve bu sefer üçüncü de çevrilsin de maraton yapayım istiyorum. İki Hayat Arasında'yı elime aldım, arka kapağını tek kelime atlamadan okudum ki bu benim kitaplara, sana ilk fırsatta başlayacağım diye söz verme şeklimdir, sonra da sözümü mühürlemek için yatağımın yanına bıraktım. Sonra bir şey oldu ve başlayamadım. Ne oldu bilmiyorum ama aramızdaki bağ bir kere koptuğu için artık yirmi yıl veya iki dakika sonra okurum. Biraz elleşip karar vermem gerek.

 
     Bunlar da başka alışverişlerden. Death Note'un 5. ve 6. cildini Civil War'a gittiğimde almıştım, onun da üstünden bayağı geçti yani. Fırsat buldukça söylüyorum, bok gibi bir filmdi. Neyse iyi ki sinemada izlemişim yoksa durdurmaktan bitiremezdim. Daha da önemlisi, D&R'da kitapların yerleşimini değiştirmişlerdi. Manga bölümüne gidip manga bölümüne varamadığımda anladım bunu. 9 no'lu alışveriş yazımda "Bence bir çılgınlık yapıp her şeyi yeniden düzenlemeliler" demiştim ya hani... Dünya beni mutlu etmek için var.
 
     Winter'la Levana'yı İzmir Kitap Fuarı'nda bulamayıp bir sürü laf etmiştim. Yine annem unutmayıp almış. Dediğim gibi, dünya beni mutlu etmek için var. Scarlet'ı okudum en son. Cinder da Scarlet da güzeldi. İkisine de yorum yapmadım daha. Ehe.