22 Mart 2014 Cumartesi

İyi Haber: Ölmedim.

Geçen ayın bilmemkaçından beri yokum. En son, bana bir daha mobilden blog yazısı yazmamam gerektiği konusunda önemli bir ders veren şu yazıyı yayınlamıştım. Hani blog turunun yazar tanıtımıyla ilgili olanı ve sürekli yazım yanlışı yaptığım ve resimleri olmayan ve Buse'nin on kere söylememe rağmen düzeltmediği... İşte onu sildim. Çok da tıklanmış bakıyorum ama daha fazla dalga geçemeyeceksiniz çünkü SİLDİM. Sonunda.

Lanet virüsler bilgisayarımı yuva edindiklerinden ve çökerttiklerinden beri -o saçma yazı hariç- hiçbir şey yayınlamadım. Bir ay falan sonra da kendimi hiç hazır hissetmediğim TEOG var. (Evet, evet sekizinci sınıfım. Biliyorum, yaşıma göre feci zeki ve olgunum. Teşekkürler.)

O yüzden şu sıralar benden pek bir şey beklemeyin ama yazın coşmayı planlıyorum. Hem blogumun bu ay kutlayamadığım birinci yıldönümünü de kutlarız. Çok gecikmiş olacak ama umurumda değil -,-.

Yakın zamanlarda şu yorumunu yazamadığım tur kitabının ve uzun süredir beklettiğimiz bir başka tur kitabının yorumlarını yayınlarım herhalde. Belki araya bugün bitirdiğim (ve bayıldığım) Avcı'nın yorumu da girer. Ama hiçbir şey için söz vermiyorum.

(BLOG'A GİREMEYECEK OLABİLİRİM AMA BU KİTAPLARDAN UZAK DURACAĞIM ANLAMINA GELMEZ.
OKUMAYA DEVAM!)