15 Kasım 2013 Cuma

KİTAP TİRYAKİLERİ 1. BLOG TURU 5. GÜN: Şans Bilekliği - Cathy Lamb || Yazarın Eserleri






















***
 
 
 
      Şekilde gördüğünüz baağyaan, Kitap Tiryakileri'nin ilk blog turunda incelediği Şans Bilekliği kitabının yazarı Cathy Lamb oluyor. Şimdi yazarın diğer kitaplarına bir göz atalım.



***






     Bizim kitabımız: Şans Bilekliği. Sağında da yabancı edisyonu var: Such a Pretty Face. Ben şahsen yabancı edisyonunu daha çok sevdim. Aslında Türkçe kapağından nefret ettim ama bundan kitap yorumumda bahsedeceğim :P.
 


     Rüzgarla Gelen -özgün adıyla Henry's Sisters-, yazarın daha önceden Ephesus Yayınları'ndan çıkmış olan bir diğer kitabı. Bilirsiniz ben Chick-lit'ten (Hatun Edebiyatı diye çevirebileceğimiz, genelde kadınların okuduğu çiçekli böcekli kitaplardan hani) nefret ederim. Ölümlü işkenceli şeyleri severim. Ama Chick Lit severler arasında Rüzgarla Gelen çok popülermiş.
 
 
 
 
 






 
 
 
 
 
 
     Julia's Chocolates, yurtdışında yazarın en ünlü kitabı. İlk olarak 2007'de yayımlanmasına rağmen henüz Türkçe edisyonu yok. Chick-lit olmasının yanı sıra bir yemek kitabı kategorisine de girebilir. Benden uzak dursun yani :P.
  


 

 
 
     The First Day of the Rest of My Life, başlığını kapağa nasıl sığdırdıklarını bir türlü çözemediğim, gördüğünüz gibi kapağında oldukça yüzülesi bir denizin olduğu (Sizin de iskele görünce gecenin bir yarısı ve su da buz gibi bile olsa denize balıklama dalasınız gelmiyor mu? Yoksa ben mi manyağım?) bir başka kitap.
 
 
 
 
 
 
 





 



 
 
 
 
     The Last Time I Was Me, yine yine ve yine bir chick-lit. Şimdiye kadar bu kadının hep chick-lit yazdığını anlamışsınızdır zaten.





















     If You Could See What I See, yazarın Goodreads'te en yüksek puan alan (5 üzerinden 4.11) kitabı. Bu kadının denizli kapaklara olan takınıtısı ne bu arada??? :S





















     A Different Kind of Normal, hakkındaki yorumların genellikle ya çok yüksek ya çok düşük olduğu bir kitap. Ayrıca, bu kitapların isimleri neden bu kadar uzun?!?!





















     Comfort and Joy, bir noel kitabı. Asıl yazarı Fern Micheals. Cathy Lamb'ten de hikayeler içeriyor.



 


     Holiday Magic de bir öncekinin devam kitabı gibi bir şey. Cathy Lamb'in bu eserde de katkıları olmuş.
 




















     Almost Home'da Cathy Lamb ile iki başka yazarın katkıları da olsa da, kitabın asıl yazarı Debbie Macomber'dır.





















     Beach Season, Cathy Lamb'in sadece katkıda bulunduğu kitaplardan biri daha. Yaz kitabı. Şu chick-lit şeylerinin kapakları neden bu kadar kötü oluyor bilmiyorum. Biri açıklayabilir mi?





















     You're Still the One, yine sadece Cathy'nin yazmadığı; katkıda bulunduğu bir kitap. Ara sıra kapağına bakıp bakıp gülüyorum, nedenini ben de henüz tam çözemedim :D.


***