23 Haziran 2013 Pazar

Cumartesi İlk 10: Kitap Fuarında Bunları Görmek İsterim

 
 
     İlk bakışta kitap fuarında görmek istediğimiz kitaplar olduğunu sanıp, sonradan yazar olduklarını anladım. Bir kitap fuarına gittiğinizde karşılaşmak isteyeceğiniz ilk on yazar.
 
1. Jennifer Lynn Armentrout:
 
Lux ve Melez Sözleşmeleri'nden beri çok bağlandığım bir yazar. Tabii daha çok Melez Sözleşmeleri. Tanrı gibi harika bir kitabı (Yorumu kısa süre (?!) içinde gelir.) nasıl yazdığını ve Apollyon ile ilgili ayrıntıları öğrenmek isterdim.
 
 
2. Cassandra Clare:
 
Ölümcül Oyuncaklar ve Cehennem Makineleri. Jace'in yaratıcısı. JACE! O kadına ileride erkek kitap karakterlerinden oluşturacağım haremime eklediği önemli üye için teşekkür etmek zorundayım ^_^.
 
 
3. Becca Fitzpatrick:
 
Hush Hush'ın yazarı. Sadece bu üç kelime bile yetti bakın. Hush Hush'ın yazarı. Aselete bak.
 
 
4. Lissa Price:
 
Daha yeni geldi sayılır İstanbul'a. Mümkünse bu sefer İzmir'e gelsin. Başlayanlar'ı, genetikle ilgili bir şeylerin (havalı bir tanım yapamadım) distopyayla harika birleşimini yazmış. Başlayanlar'ın bendeki yeri ayrı.
 
 
5. Ilsa J. Bick:
 
Okuduğum en iyi distopyalardan biri olan Küller Üçlemesi'nin yazarı. Klasik bir distopik-zombi kitabına farklı bir bakış açısı kazandırmış. DEĞİŞMİŞLER. Çok çok çok şeker.
 
 
6. Veronica Roth:
 
Genç yaşta Uyumsuz ile büyük başarı yakalayan bir yazar. Onunla yazar olma hayalimi paylaştığımda "Merak etme olursun, çok kolay bu işler," şeklinde konuşarak egomu şişirmesini sağlayabilirdim :P.
 
 
7. Veronica Rossi:
 
Under The Never Sky'ın, daha okumadan aşık olduğum bir başka kitabın (ki onlardan çok vardır) yazarı. Beraber "Under The Never Sky'ı çevirin artık, pislikler!" yazan pankartlarla fuarın ortasında bağırsak ne şirin olur, di mi? :D (İlk seferde "Pislikler" yerine daha ağır bir şey yazacaktım ama son anda değiştirdim.)
 
 
8. Olivia Cunning:
 
Günahkarlar Turnede'nin yazarı. Yerim, yerim, yerim. Rock yıldızlarına olan takıntımı bilmiyorsunuz siz galiba? Gamzeli erkeklere, sarışın erkeklere, bere takan erkeklere, rock yıldızı olan erkeklere ve nefes alan erkeklere takıntım var. Neyse, müzik zevkine aşığım şu kadının. Onunla saatlerce sadece dinlediği gruplar hakkında konuşabilirdim.
 
 
9. Rick Riordan:
 
Kitap ne kadar seviliyorsa yazarı o kadar gerilere atma gibi bir şeyim mi var acaba? Fark ettiyseniz herkesin yazdığı Rowling'i ve Suzanne Collins'i falan da yazmadım. Farkım olsun dedim. Bir de onların gelme ihtimali bana çok düşük geliyor. Ama PJO'nun yazarını (aklıma son anda gelince) yazayım dedim.
 
 
10. John Green:
 
Genellikle okumadığım kitapların yazarlarını yazdığımı fark ettim şu an. Olivia Cunning ve Veronica Rossi, bir de John. Çok değilmiş. Tamam. Aynı Yıldızın Altında'yı daha okumamış olmama rağmen gidip saatlerce onun hakkında sohbet edebilirdim. Hakkında hiçbir şey bilmediğim konularda destan yazma yeteneğim vardır.
 
 

Sihirli Kitap'ın etkinliğine katılmak için buraya tıklayabilirsiniz.