15 Haziran 2013 Cumartesi

Cumartesi İlk 10: Bunları Alırdım

 
 
     Uzun -cidden uzun- süredir ilk kez bir Cumartesi İlk 10 etkinliğini Cumartesi günü yapıyorum. Dünyanın sonu geliyor! Ao, saat on ikiyi geçmiş, Pazar oldu -_- Neyse, Sihirli Kitap'ın bu çok eğlenceli etkinliklerinden biriyle daha karşınızdayım. Bu hafta, bir kitapçıya gitsek alacağımız ilk 10 kitabı listeliyoruz... 10. On. ON!
 
 
1. Tutkulu Notalar (Olivia Cunning):
 
Rock yıldızlarının hayatları > benim bilgisayar başında gençliğimi harcadığım hayatım. Yalnız ben ciddi ciddi rock grubu kurmak istiyorum. Sesim güzel değil ama gitar veya bateri çalabilirdim. Her neyse, bu kitabı çıktığından beri deli gibi merak ediyorum.
 



















2. Ateş Ustası (Maria V. Snyder):

Study serisinin son kitabı ve iğrenç bir Türkçe edisyona sahip :D Yine de içeriği süper. Hayır, serinin ilk iki kitabını okumadım ama bu beni üçüncüyü istemekten alıkoyamaz. Zehir Ustası ve Büyü Ustası da "Kitaplığımda Bana Yavru Köpek Bakışı Atıp Okunmayı Bekleyenler" listemdeler.





















3. Elit (Kiera Cass):

İlk kitabın bitiş şekli bana kafamı dağlara taşlara vurma isteği verdi. İkincisinin çevirisinin bittiğiniyse ruhum bile duymadı. Dex gerçekten çok hızlı.




















4. Eşleşme (Ally Condie):

Uzun süredir merak ediyorum ama her kitap alışverişi yaptığımda unutuyorum. Canım benim. Sabret, anneciğin çok yakında seni de kitaplığına koyacak.
 
 


















5. Tatlı Bela (Jamie McGuire):

Badboy. Badboy. Badboy. Badboy. Badboy. Şey... BADBOY :) Adını bile hatırlamıyorum ama bir tane badboy vardı :) Öyle işte :) Sıradaki badboyumuza, ay pardon, kitabımıza geçelim :)





















6. Mekanik Melek (Cassandra Clare):

Ölümcül Oyuncaklar'ın yan serisi Cehennem Makineleri'nin ilk kitabı. Londra'daki Gölgeavcıları'yla ilgili bir şeyler. Cassandra yazar da okunmaz mı? Okunur. Dinlediğiniz için teşekkürler.




















7. Ölümcül Merhamet (Robin LaFevers):

Kapağı da konusu da çok ilgi çekici olan bir başka kitap. İlk gördüğümde "Bu ne şimdi?" deyip gülmüş olabilirim ama o şekilde yaklaştığım diğer her kitap gibi buna da bağlandım sonradan.





















8. Aynı Yıldızın Altında (John Green):

Çevrildiğini duyduğumda zıpladığım haberleri kesinlikle asılsızdır. Öyle bir şey yapmam ben. KANITINIZ YOK, RAHAT BIRAKIN BENİ!!!




















9. Yaratıcı (Gennifer Albin):

Farklı konusu ve kapağıyla kesinlikle dikkat çekici, yeni bir kitap. Önokumasının tamamını okumaya üşendiğim için sadece giriş kısmını (bir sayfaydı zaten) okudum ama yine de çok tatlı :D
 




















10. Evrenin Ötesi (Beth Revis):

Çıkalı uzun süre olduğu halde nedense daha önceden okumadığım bir kitaptı. Uzay/evren konulu şeyler son zamanlarda ilgimi çekmeye başlayınca bu da Okunacaklar listeme eklendi.