25 Haziran 2013 Salı

Burada Çok Çarpıcı ve İlgi Çekici Bir Başlık Yazdığını Hayal Edin

     Hani bazen kitaplarla en ufak bir ilgisi bile olmayan şeylerle ilgili post yazıyorum ya -farkettiyseniz giriş resmim bile kitaplarla ilgili değil-, bu da öyle bir yazı işte.
     Normalde Tumblr'da kullanılan bir müzik listesi şeysini blogumda denemeye çalıştım ve uzun süreli çalışmamdan sonra sonunda başardım. Sayfanın tepesindeki müzik çalan şey var ya, onu diyorum. Çalmıyorsa Chrome'dan girin bu arada.
     Herhalde hayatta en çok müzik ve kitap zevkimle övünüyorumdur çünkü o konularda süperim. Ben de en tepeye sevdiğim birkaç şarkıdan oluşan bir playlist koydum. Alfabetik sıra gereği en yukarı gelen şarkıdaki adamın sesinden ürküp de sayfayı kapatmayın lütfen :3. Onu çoğunuzun sevmeyeceğini düşündüğümden diğer şarkılara da bakın. Sonuna kadar dinlerseniz çok hoşunuza gidebilir bence :3. Alışılmadık ama güzel bir müzik zevkim vardır :3. Öyle yani :3.

Çarpıcı bir başlık ve çarpıcı bir son yazma yeteneğimi kaybettiğimi anladım şu an...
-THE END-

GÜNCELLEME: Bahsedilen eklenti saçma bir fikir olduğuna kanaat getirilip şahsım tarafından kaldırılmıştır. Blogger'ın kafasına estiğinde bu müzik şeysini çıkarıp çıkarıp tekrar ekleme hakkı gizlidir. Fakat bunu yapamayacak kadar üşengeç ve güzelim şarkılarını paylaşamayacak kadar kıskanç olduğuna karar vermiştir. Bu böyle uzar. Kaldırdım işte. Nokta.